Probleem over resultaat van simulatie met HFSS

L

Leilon

Guest
Hoi,
Ik gesimuleerde dit artcle met HFSS, maar mijn resultaat is een heel andere vorm origineel resultaat!
wat is probleem?
Help me?
simulatie-bestand is hier
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

mijn resultaat

gevolg van artikel

Hoi,Ik ben bezig met projecten die verband houden met uw project.

Ik check je ontwerp en ik zal kijken wat kan ik doen.groeten

Ik denk dat ik geen rekening feed effect, hoe kan ik het simuleren?

Hoi, Leilon
Ik denk dat uw model is niet correct.De twee bovenste rechthoekige vlakken worden geïsoleerd, hoewel ze zijn perfect E. Zij zullen niet naar behoren functioneren als in het papier.Dat wil zeggen uw model is geen CPW gevoed antenne, het
is een patch antenne met twee parasiet patches.

Hi Honglin,

Dan is die grens voorwaarde moet worden toegewezen aan deze twee platen plaats?Kunt u het juiste bestand en attache het weer om een nuttige discussie.groeten

Mustafa

Hoi, Mustafa_Engineer

Ik afgestemd het model een beetje en gesimuleerde, het resultaat kan worden gezien als hieronder.
Voor de antenne is puur een 2 dimensionale een, ik stel voor dat je gebruik IE3D, ADS momentum of Ansoft Designer te simuleren.Als hfss heeft de voorkeur, ik stel je leest een onderwerp in dit bericht: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=270013.

Met vriendelijke groet.

Honglin

Ik kan niet na twee bijlage in een antwoord post.
Hieronder is het model

Honglin

Hi Leilon en Honglin,

Ik heb gesimuleerde het bijgevoegde bestand, de S11 curve verschillend is van de een de ene die je hebt bijgevoegd.

Ik gebruik HFSS v10.groeten

Hoi Mustafa,
Ik gesimuleerd.het
is ongeveer in de buurt van de belanghebbende resultaat dat wordt verkregen met CST.
Ik denk dat het gebruik van discrete simulatie en verhoging van de nauwkeurigheid van dit resultaat in de buurt van de belanghebbende resultaat.Ik ben het leren CST 2008, en ik probeer er in de toekomst ook niet.
Bedankt voor het helpen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back