Probleem over LNA Simulatie in ADS!

D

dopradar

Guest
Hi all,

Ik heb een LNA simulatie met behulp van ADS.I met een dergelijk probleem:

Wanneer ik dergelijke topologie weergegeven in de bijlage 1.jpg simuleren, is de simulatie ok.
Maar als ik een condensator in de input-poort (weergegeven als 2.jpg), de simulator herinnert eraan dat Node '_net1340 "heeft geen DC pad aan de grond en het niet work.I weet niet wat de reden, wie kan helpen mij op te lossen is?Bedankt!

B & R
[/ list]
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

hi dopradar!

De knoop is drijvende omdat er geen dc pad bestaan er is.Het knooppunt nadat de input-poort is alleen verbonden met caps.
Dus ik stel voor dat je naar een resitor toe te voegen (zeg 1G) parallel aan C3.

Zo niet, is de simulator niet tot een oplossing te vinden en dc kan niet doorgaan simuleren uw voorbijgaande simulatie.

ja, kan dit een berucht probleem worden voor advertenties

suggereren met behulp van een grote weerstand die een DC-pad

Hallo, Maar ik doe het S-Parameter Simulation.This probleem plaatsvinden in de S-parameter simulation.and het probleem is, toen ik simuleren als 1.jpg topologie, dat is ok.when voegde ik de condensator C4 weergegeven als 2 . jpg, de simulator geeft die fout!

Bedankt!Toegevoegd na 9 minuten:Bedankt!

Ik heb dit probleem opgelost als je het mij voorstellen!

lieve dopradar
kunnen uploaden your.jpg weer, als het lijkt mij dat de verbinding slecht is en opduikt: het bestand Doest uitgang
3x
kaka

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back