probleem over HFSS

Z

zfkyo

Guest
Ik gebruik software van HFSS aan de log-periodieke dipool antenne die 12 paar dipoles.When analying heeft te simuleren, het venster van Message Manager zegt dat: [fout] Oorspronkelijke maas, proces mesh3d: Kan niet alle de oppervlakte triangles.I herstellen don 't weet hoe u dit probleem op te lossen, dus ik wil hulp van iemand.

Ik heb net een opmerking over het gebruik van HFSS en is dat je je structuur moet eenvoudig mogelijk te maken.
als je bedenkt alles en maken een ingewikkelde structuur, die zal meer tijd en ook uw computer nodig meer RAM-geheugen.

Groeten

Ik denk dat (als mreza1355 zei) u heeft uw structuur nogal complex, en u kunt zelfs een aantal kruisende 3D-objecten gecreëerd.proberen ze te verenigen met behulp boolean \ verenigen.

Ik denk dat dit fout bleek tijdens het maken van de 3D-gaas te worden gebruikt bij het oplossen van de antenne.dus ik denk dat het vooral te wijten aan een fout in het creëren van de structuur.

HvE Ik had dezelfde fout voor en ik heb geprobeerd het "verenigen functie en het heeft vast een aantal dingen, maar in sommige gevallen Istill kreeg dezelfde fout. Ik contact opgenomen met de technische ondersteuning voor over dit probleem en hij zei tegen mij om de adaptieve freq verandering . uw resonantiefrequentie. deze vaste mijn probleem met deze fout. Ik moest verfijnen de adaptieve frequentie.

hoi,

verwijzen wij u naar de volgende post: en mijn antwoord

ftopic120694.html

hoop dat dit helpt

zfkyo wrote:

Ik gebruik software van HFSS aan de log-periodieke dipool antenne die 12 paar dipoles.When analying heeft te simuleren, het venster van Message Manager zegt dat: [fout] Oorspronkelijke maas, proces mesh3d: Kan niet alle de oppervlakte triangles.I herstellen don 't weet hoe u dit probleem op te lossen, dus ik wil hulp van iemand.

Ik heb soortgelijke problemen voor, en ik het opgelost door middel van deze manieren:
1 uw antenne is een breedband-antenne, dus voor de oplossing frequentie, had u beter kiezen voor de midden frequentie van de frequentieband
2 voor de diogue: oplossing setup, voor het tabblad "Geavanceerd", vink "UES de lagere orde oplossing" en verander de doelstelling om ongeveer 0,1
3 raden u aan om uw RAM-geheugen toe te voegen aan IG

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back