probleem met versterker opgebouwd rond ic TDA 7294

L

Linusswe

Guest
Hoi!

heb een probleem met een versterker I gebouwd.

de versterker is de kit van kitsrus nr 106: http://kitsrus.com/pdf/k106.pdf hoofdzakelijk van de IC: TDA 7294Ik krijg geluid uit het circuit.Maar na een tijdje het geluid verslechteren en krijgt zeer slechte en vervormd.Als ik de macht en sluit onmiddellijk weer het geluid wordt vervormd weer duidelijk, maar na een korte tijd.

als ik het volume op de input pennen wist het ook voor een korte tijd.waarom?

iedereen die nog geen aanwijzingen wat dit zou kunnen afhangen van?

Ik kracht uit 3st 12v batterijen omdat haar gebruikt in een draagbare soundsystem.Ik gebruik de 2 pennen genaamd 34 V en-34V, maar laat de middelste 0V.Ik gues 0v wordt gebruikt voor een soort van stabilisatie als u ongefilterde gelijkstroom?

Zou geweldig zijn met enige support!mijn knowleadge van audio-versterkers zijn zeer beperkt.

bedankt!/ / L

Linusswe wrote:

...
.
Ik gebruik de 2 pennen genaamd 34 V en-34V, maar laat de middelste 0V.

Hi erikl!

dank voor uw reactie!

ja IC1 pin4 is aangesloten op de grond en ook R2 en C2
I didnt: de pin op de IC maar de kracht pinnen op de print!Sorry voor de verwarring.

zo GND over IC is verbonden met GND op PCB's, maar dan moet ik dont begrijpen hoe ik moet aansluiten op de grond "DC gnd" omdat dat en-34V is niet hetzelfde.

Im verward van de scheiding van-DC en GND isnt dat hetzelfde?

Hoi,

Je moet met zes 12V batterijen ---- 3 voor het genereren van 36 V en andere 3 te genereren-36V (geen 34V).Centre Point van 6 batterijen die in serie geschakeld zijn is de grond punt met betrekking tot die meet je 36 V en-36V.Sluit deze grond met PCB grond.

Als u gebruik maakt van lood-zuur batterij, spanning kan zo hoog als 13.8V ga onder volledig geladen batterij.Dat maximum klemspanning kan oplopen tot /-41.4V middelen.Zorg ervoor dat de IC dit aanbod kunnen weerstaan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back