Probleem met patch antenne ontwerp

A

abhishek

Guest
hallo, ben ik het ontwerpen van een patch antenne voor een substraat dat is slechts 2 mil dik. Ik heb de patch antenne ontwerp procedure die in balanis. Ik gebruik FEKO voor antenne simulatie en de antenne is sonde gevoed. Maar de S11 die ik krijg is-3db, dat is vrij hoog voor een antenne. kan iemand mij vertellen hoe het probleem cirumvent? thankyou vooraf abhishek [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 3 minuten: [/color] [/size] Hallo, ik ben heel erg voor de fout. Ik bedoel patch antenne en niet een fix antenne. Abhishek [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 4 minuten: [/color] [/size] patch-antenne [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 uur 4 minuten: [/color] [ / size] Ik ben op zoek naar P_A_T_C_H type antenne. maar het is detachering als vast antenne. i dont know waarom? kan een modertor kan kijken naar die. Abhishek

Voor het ontwerpen van ap @ tch antenne op een substraat 2 mil dik is een zeer grote uitdaging.

de arme impedantie matching misschien te wijten aan de slechte prestaties van straling, de slechte prestaties van straling misschien te wijten aan de te kleine hoogte van het substraat. je kunt proberen om de voeding wijzen op S11 te verbeteren aan te passen.

Ik werk op dezelfde project.The probleem is hoe kan ik het berekenen van de coaxiale sonde voeding straal? Als ik de exacte coördinaten voeden, zal de straal van de sonde voeding invloed op de impedantie matching? Ik ben ook simuleren mijn design met CST MWS.It modellen de sonde voeden met een buitenste en een binnenste straal cylinder.But Ik weet niet hoe de waarden berekend.

Voor een vast gebruik, de antenne heeft minder beperkingen dan een draagbare een. Ik stel voor dat je veel dikker diëlektrische inclusief schuim-types met vooral lucht te gebruiken. Dit geeft je veel hogere efficiëntie en een grotere bandbreedte, die zal de slechte effecten van de productie toleranties.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back