Probleem met p225 f Viewsonic monitor.

T

TDK

Guest
Ik heb een Samsung SyncMaster monitor P225f en ik besef het volgende probleem.
Het is een nieuw model werkt alleen voor 4 maanden.

Plotseling verandert de helderheid en een aantal keer de kleur verandert ook.

De veranderingen zijn zeer gering.Het lijkt mij als schaduw schaalvergroting een beetje.

Zou dit komen uit Windows XP of PC hardware of het is gewoon een symptoom van de monitor?

Groeten

Er is een scherm aanbod controle op de flyback transformator die u kunnen helpen als u het weer iets hoger,, Therese algemeen 3 aanpassingen op deze flybacks.1 scherm en 2 richten controles, scherm is de laagste van de 3.Wees voorzichtig super om dit te doen, De Flyback heeft 25 kV Thats 25.000 volt DC op een gemiddelde naar de CRT.(Big Draad en boot op de bovenkant van de beeldbuis) ..Blijf uit de buurt van dit!Het kan je vermoorden.U kunt zelfs een goede stoot als de monitoren is voor maanden uitgeschakeld.De CRT werkt als een grote condensator en kan een spanning winkel voor een zeer lange tijd ..Zorg ervoor dat haar unplugged, Trek de achterkant uit, Zoek de flyback, (is de grote rode draad met de boot op de achterkant van de Pic buis), Kijk naar de aanpassing aan de zijkant van th flyback, Pick de lagere controle, Turn de klok mee een fractie / millimeter ..Breuk!Dan proberen en zien hoe het eruit ziet.Als je het te ver van uw helderheid zal kijken maxed, en het scherm zal hebben slechte resolutie en ziet u achterhalen lijnen op de Pic ..(horiz / diag, lijnen, wit in kleur)
Ik wens die u zal helpen BCZ enige tijd een slechte componenten (weerstand en condensatoren) heeft een hoge tolerantie

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back