M
Murtadha
Guest
hello frindes,
Ik probeerde te krijgen op de spanning van de uitgang van de IC's pic Unfortunetly maar er is geen uitgang.
Mijn circuit is net als de datat blad en er is absoluut maximale nominale
VCC ................................................. .........................- 0.3V tot 6 V
V ................................................. ...............( VCC - 0.3V) tot 14 V
V-................................................ ............................- 14V met 0,3 V
Ingangsspanningen
T_IN ................................................. ...........- op 0.3V (V 0.3V)
R_IN ................................................. ..................................± 30V
Uitgangsspanningen
T_OUT ................................................. (V-- 0.3V) tot (V 0.3V)
R_OUT ................................................. .....- op 0.3V (VCC 0.3V)
in V kreeg ik 0 en ook in alle pennen, zoals V-en T_IN
Weet je waarom?
Ik ging naar mijn leraar en hij gecontroleerd, maar nog steeds het probleemvindt u de bevestiging die ik heb geüpload
Ik gebruik Multisim 10thanks a lot
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven
Ik probeerde te krijgen op de spanning van de uitgang van de IC's pic Unfortunetly maar er is geen uitgang.
Mijn circuit is net als de datat blad en er is absoluut maximale nominale
VCC ................................................. .........................- 0.3V tot 6 V
V ................................................. ...............( VCC - 0.3V) tot 14 V
V-................................................ ............................- 14V met 0,3 V
Ingangsspanningen
T_IN ................................................. ...........- op 0.3V (V 0.3V)
R_IN ................................................. ..................................± 30V
Uitgangsspanningen
T_OUT ................................................. (V-- 0.3V) tot (V 0.3V)
R_OUT ................................................. .....- op 0.3V (VCC 0.3V)
in V kreeg ik 0 en ook in alle pennen, zoals V-en T_IN
Weet je waarom?
Ik ging naar mijn leraar en hij gecontroleerd, maar nog steeds het probleemvindt u de bevestiging die ik heb geüpload
Ik gebruik Multisim 10thanks a lot
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven