Probleem met kaart brengen van de lagen tijdens het maken van DXF in Cadstar

A

Anonymous_Ricky

Guest
Hallo allemaal, ik ben met probleem in kaart brengen van de lagen tijdens het maken van DXF in Cadstar. Please help me out denk dat als ik gebruik maken van een twee laags print wat moet be tha in kaart brengen van bestanden of hoe moet ik in kaart te brengen verschillende lagen (boven elec, SSTOP, etc.). Alle feedback is van groot nut zijn. Bedankt & groeten. Ricky

Als je gewoon uitvoeren van een bestand dat u kunt doen 'Manufacturing Export \ Artwork' dan doen 'Setup Device' en kies DXF. Doe dan 'Setup' en selecteer het apparaat bestand 'dfx.usr'. Selecteer vervolgens 'cadstar.dxf' voor de DXF-Header file. Ze zijn zowel in de gebruikersmap. Dat moet de uitgang een DXF-bestand ok. Als u het importeren van een DXF-bestand, moet de raad van bestuur omtrek zijn een aaneengesloten polylijn, net als de uitsparingen, en elke zou hiernaar moeten worden op een aparte laag. je kan gewoon een map bestand en maak vervolgens een lijst met lagen uit het dxf-bestand.

de methode voorgesteld door btbass is absoluut juist. Ik denk dat ur genereren van Bestand-> Export-> DXF (formaat selectie). De methode vereist veel instellingen met de mapping-bestand.

hi btbass en abhi002, ik ben in staat om de dxf genereren uit de hierboven genoemde methode (btbass ') Bedankt en groeten, ricky

Ik vind het makkelijker om gewoon af te drukken op DXF in plaats van ze te exporteren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back