PROBLEEM MET HOGE INMPEDANCE EN qu (at) rtus ii

N

nicx82

Guest
Hallo,
Ik heb een entiteit met 38 bidirectionele lijnen (IO).Ik heb een proces dat een tijdelijke signaal (st_logic-vector) initialiseren tot Z (dus ik heb 38 Z):
IOtemp <= ZZZZZZZ ...;

Wanneer een controle signaal gaat naar '1 'deze tijdelijke signaal is gevuld met 1 of 0 in precieze posities (dus ik heb deze 38 lijnen signaal met een 0, wat 1 en anderen lijn met Z).eg;

IOtemp <= ZZ1Z01Z ......;

Na het vullen van de IOtemp signaal, is dit IOtemp signaal gekopieerd naar bidirectioneel lijnen:

IO <= IOtemp;

Maar als ik het simuleren. VHO bestand van qu (at) rtus in mijn ActiveHDL het project van de regel die moet worden Z (hoge impedantie) zijn 0 of 1 en de andere lijnen juist zijn.

Waarom?

Please help me.Bedankt
Nick

'Z' is een gedefinieerde STD_LOGIC waarde, maar het kan niet worden vertegenwoordigd door een geregistreerde signaal.

signal, that directly drives the IO-pin, usually can forward the 'Z' state.

U hebt geen melding van de werkelijke aard van de tijdelijke signaal, maar een draad
signaal, dat direct drives de IO-pin, meestal kunt zendt de 'Z' staat.Een draad, zelfs als het doorgegeven door het ontwerpen hiërarchieën, is niets anders dan een alias van IO pin, dus als u 'Z' om de draad signaal ergens in het ontwerp, u werkelijk functioneren drie van de pinnen 'state driver.Maar de registratie van het signaal zal niet werken.

Bedankt voor het antwoord.Alle signalen zijn std_logic_vector

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back