probleem met hfss

A

abhaykotnala

Guest
enkele vragen over hfss en Microstrip antenne-------------------------------------------------- ------------------------------

Ik wil vragen een paar vragen over hfss die r trobling me

1.Wat moet de afmetingen van de lucht vak dat we ..?
moet de hoogte begin van de oneindige steunvlak en de lengte en de breedte moet dezelfde zijn als de grond het vliegtuig of anders .... Plzz mij vertellen over hoe de dimensie van deze lucht vak en hoe zij van invloed op de resultaten ... ((met refrence naar Microstrip antennes)2.wat moeten we de dimensie van de waveport
nd die beter is rechthoekig of rond de haven in het geval van een sonde voeding in Microstrip Antena ....3.wat is in het algemeen de hoogte van de ondergrond in Microstrip antenne e-materiaal voor de tests die moeten we nemen

4 .. is het noodzakelijk om de straling grens, of we kunnen simuleren nd resultaten, zonder dat ook ... nd zo ja wat moet de dimensie van dit?5.Wat moet de lengte van de coax-cilinder onder de grond vliegtuig ... does it afects de resultaten6 ... wat adaptieve frequentie is over het algemeen genomen voor nauwkeurige resultaten?7.how te definiëren meshing voor de airbox ...

8.hoe de parameter newline terwijl de definitie van havens .... wat moet de dimensie van het?plzzz antwoord op mijn kleine vraag zal agreat help mij .. pllzzz ....deze zaak r nt me duidelijk nd im getting verkeerde resultaten ..

He,
Je moet lopen via deze tutorial.http://www.emtalk.com/tut_1.htm Het moet beantwoorden de meeste van uw vragen ..

-Prakash

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back