Probleem met het hercompileren Xilinx Bibliotheken in ModelSim

B

BasePointer

Guest
Ik heb net gedownload ModelSim 5.8d.Ik gaf een foutmelding "Permission denied" toen ik probeerde opdracht hieronder.Hoe kan ik dit voorkomen?

ModelSim> compxlib-s-f mti_se all-l all-o.
# Release 6.2i - compxlib
#
# XILINX = "C: \ _Elkn \ Xilinx '
#
# Simulator = MODELSIM SE / EE
#
#
# Source Tools => [met PATH env]
#
# Initialiseren Logische Mapping (=> 'C: \ _Elkn \ FPGAdv62PS \ Modeltech \ win32 ")
#
# Output directory ingesteld op 'c: \ _elkn \ fpgadv62ps \ modeltech \ voorbeelden "
#
# Controleren van afhankelijkheden ...
#
# Met MODELSIM (=> C: \ _Elkn \ FPGAdv62PS \ Modeltech \ win32/../modelsim.ini)
#
#
# ==> STARTEN COMPILATION (Xilinx Verilog Libraries)
..
..
..
# Warning: Gekopieerde C: \ _Elkn \ FPGAdv62PS \ Modeltech \ win32/../modelsim.ini te modelsim.ini.
# Updated modelsim.ini.
# MODELSIM ingesteld op C: \ _Elkn \ FPGAdv62PS \ Modeltech \ win32/../modelsim.ini.
# De MODELSIM omgevingsvariabele wordt gebruikt door alle ModelSim producten
# Op zoek naar de modelsim.ini bestand, zodat deze lokale kopie zal niet worden gebruikt.
# Fout: Kan niet schrijven naar C: \ _Elkn \ FPGAdv62PS \ Modeltech \ win32/../modelsim.ini: Permission denied

Bedankt

Ben je ingelogd als Administrator?Zo niet, dan zijn de rechten op die map * en * de root van C: ok voor uw login?.Als er een bestaande modelsim.ini in die map, het is alleen-lezen?

Ik neem aan dat u werkt compxlib vanuit een console waar je CD'd de root directory Xilinx?.Oh - ook controleren of er sprake is van een bestaande compxlib.log dat is alleen-lezen.

Git

Ja, veel voorkomend probleem.Verander uw modelsim.ini van alleen-lezen voor beschrijfbare.Houd ik ook een back-up, just in case.

Ja ik de modelsim.ini veranderd naar beschrijfbare, het werkt nu.

Thnks voor je antwoorden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back