Probleem met het gebruik Olimex PIC ICD2 in MPLAB v7

J

jaime

Guest
Kan iemand mij helpen met dit? Ik heb een ICD2 van Olimex, maar ik kan niet niets doen. Installeer ik MPLAB maar ik cant doen.

Ik stel voor dat je meer details te posten ... Omschrijf uw probleem!

eerst: Wat kan ik doen met ICD2? Program, debug? seconden Im MPLAB i cant niets doen. Bedankt

U kunt gebruik maken ICD2 voor het programmeren en debuggen. Wat bedoel je je kunt niets doen met MPLAB? Heeft het je lukt om verbinding te maken met de PIC? Welke PIC gebruik je? Is het uw ontwerp of een evaluatie board van Microchip of iemand anders? Hebt u de ICD2 de chauffeur?

Zijn van Olimex ik verbinding MPLAB v7.10 en in het menu programmeur en debugger er is geen keuze voor mijn ICD2. Waar zijn de drivers? Ik Kan ik dit? bedankt

Ik sluit in de usb-poort. Er is geen boodschap en geen fout. Bedankt

Als je wilt dat mensen je helpen, je moet beschrijven in detail wat er gaande is. Heeft u klikt op 'connect' helemaal in je MPLAB?

Ok ik een verbinding via USB-poort. Ik installeer de drivers vanaf de MPLAB directory. Ik open MPLAB, en in het menu programmeur de enige optie is NONE en in het menu Foutopsporing De enige optie is NONE. Nog een vraag: Kan ik MPLAB om wat te doen? Kan ik werken in c? Kan ik werken in asm? kan ik compileren c-bestanden? heel erg bedankt jaime [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 13 minuten: [/color] [/size] Ok configureer ik MPLAB nieuwe project. Nu open ik mijn c bestand en ik samen te stellen dat. Maar nog steeds havent de programmeur werken dankzij

Ja, dat kan schrijven en compileren C en Assembly. Welke compiler gebruik je door de manier waarop? C18, C30, CCS, Hi-tech ... ? -Open MPLAB, open yor-project (Project-> open). Buld-alles-Configure-> select apparaat-Configure-> configuratie bits (hier stel uw configuratie bits, let op de OSC optiona belangrijk zijn)-Maak dan gebruik van de debugger of een programmeur om verbinding met het apparaat. : Selecteer de MPLAB ICD2 Dan moet je iets zien gebeuren als je je raam open uitvoer door het selecteren van veiw-> output. Na het succesvol verbinden, kun je programma.

Hi De ICD2 Board wordt aangesloten via USB. Heb ik nodig om de kracht jack aan te sluiten of het bestuur krijgt de stroom van usb? wat is het schema aan de PIC aansluiten op ICD2? Bedankt

Van de oorzaak moet je de Jack aansluiten! Het is een 6-wegs connector die wordt aangesloten tussen de ICD2 en de PIC. U zult uiteraard moet de stroom voor de PIC boord en

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back