probleem met hartslag sensor

B

binu.kr

Guest
Hai iedereen
IAM nu werken met een hartslag monitoring-project in p16f877a ... vinger wordt gebruikt om het hart sloeg sporen tellen .... but it doesnt geven werkelijke tellen .. in een minits haar telt meer dan 256 ... als we niet plaatsen vinger in de sensor een deel van haar geven correcte telling betekent '0 '.. maar wen we de vinger plaats tussen hoge intensiteit rode LED en LDR telling meer dan 256 .. ik denk dat schommelingen in de vinger die de sensor deel ..i dont know how naar het schakelschema met behulp van IAM LM358 en het 7e pin van lm358 hechten is het uitgangssignaal van de sensor .. iam het aansluiten van de 7 e pin naar een ledand ook PORTC0 PIN IAM, MAAR NIET MET EEN PULL UP IN PORTCO PIN .... CAN U HELP ME PLAESE dit probleem te verhelpen
DIT IS HET CIRCUIT DIAGRAM LINK http://onlinetps.com/heartbeat.GIFthankzzzzzzzzzzzzz vooraf

Het is een slecht circuit naar mijn mening, maar ik niet hoor een woord over je probeert om de gevoeligheid van de sensor aan te passen, als vanzelfsprekend noodzakelijk met dat circuit.

thaaankz ............
ya iam proberen aan te passen de sensor veel tijd en soms kreeg ik aproximate rekenen .. maar het is niet constant .. en nu iam krijgt een 100UF capcatior en een pull-up in de output pin van lm358 dat is aangesloten op de output Portc0 .. is beter dan oud ... maar een aantal keer zijn wisselende

Begrijp niet, hoe je de aangesloten condensator.Een pullup weerstand moet niets veranderen, oorzaak LM358 heeft een push-pull uitgang.

pullup in RC0 .. en 7e pin van lm358 aangesloten op een condensator ve pin-en-ve met GND (100UF)

Een tamelijk brute circuit naar mijn mening.Een veelzijdige oplossing zou zijn met behulp van een lineaire AC-versterker met een winst van 10 tot 100 en de PIC ADC als een programmeerbare drempel detector.Het zou zorgen voor de automatische controle krijgen en soortgelijke functies.

Ik ben het met FVM dat het een slecht ontwerp als het afhangt van de LDR.
Het zal nooit nauwkeurig zijn.
In mijn bescheiden mening "vinden het alternatieve circuit".

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back