probleem in de synthese van 32 tik FIR filter codes.

A

abhay87

Guest
Hi guys

Ik ben een newbie hier en currentl voor een dringend probleem met een VHDL FIR filter ontwerp th bestanden die ik heb bijgevoegd. Hun is geen syntax error, maar er zijn fouten in de synthese.Het model is een kloksnelheid proces.De kern van de FIR-algoritme is ingebed in de functie sum_of_products waarmee de keten van de vermenigvuldig-accumulaties.De huidige input van gegevens is het een signaal, dat wordt toegevoegd aan de data_table, de set van gegevens ingangen steekproef van de afgelopen N klok cycli (in dit voorbeeld N 32), hoffelijkheid van de shift_fifo functie.De coëfficiënten voor de filter komen op de twee-dimensionale b-ingang, ze worden opgeslagen in de coefficient_table_var array.Voor de sum_of_products functie, de data_table gegevens opnieuw moet worden besteld waar de reverse_order functie komt
inch
Het bestand bevat fir32.vhd de entiteit.

types_pack.vhd bevat datatype declration voor de opslag van de coëfficiënten van het filter

maths_pkg.vhd containd diverse ongedwongen gegevenstype declrations die worden gebruikt in de belangrijkste entiteit.dit is addeed aan de bibliotheek wiskunde gemaakt door ons.

matrix_pkg.vhd bevat het pakket matrix_class die verklaart de verschillende functies Tob gebruikt voor de berekening doel.Dit is toegevoegd aan de bibliotheek gemaakt door ons zogenaamde matrix.

matrix_class.vhd bevat het pakket orgaan voor de package_class en bevat de Begrip van de functies.dit ook toegevoegd aan de bibliotheek matrixhet probleem is waarschijnlijk in data types, maar ik ben niet in staat om rectifu het. guys please help me out.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back