Probleem, Help!

H

hassan1980

Guest
Twee jaar geleden heb ik een omvormer van DC naar AC 12 gebouwd om 220 bij 12 * 2N3055 en ik gebruikte 4047 voor de Oscilator toen, Nu wil ik gebruiken in plaats Mosfet transistoren van 2N3055 waarvan zij zijn IRFZ44 met de oscilator 4047 toen ik verbinding de + van de 4047 circuit de twee mosfet transistoren ontploffen, dan zou je me alsjeblieft laten weten wat is het probleem? Ik wacht op je behulpzame reacties

dan graag uw circuit ..... omdat ik geloof dat er een probleem is te wijten aan het huidige station .... Als je een bericht plaatst het circuit dan is het gemakkelijk zou zijn om het probleem te vinden ....

[Quote = A. Anand Srinivasan] dan graag uw circuit ..... omdat ik geloof dat er een probleem is te wijten aan het huidige station .... Als je een bericht plaatst het circuit dan is het gemakkelijk zou zijn om het probleem te vinden ....[/citaat] Dit is het schema:

de opamp is inkoop en zinken de huidige en dit is wat beschadigt de MOSFET's .... Ik denk dat met behulp van BJT is een beter idee ... misschien kun je gebruik maken van een dop tussen je MOSFET's gate en op de grond, maar dat uw circuit zou vertragen zeer slecht ....

vooringenomenheid van de MOSFET's, zodat de bias circuit zorgt voor de stroom ....

betere optie is het gebruik van mosfet driver IC of u kunt lm 3525 ic

U kunt gebruik maken van lm3524 als oscillater en vergeet niet om de dode tijd die aan te passen door er een vooraf ingesteld op pin niet aan te passen. 9 van 3524

Hi. Ik ben bezig met hetzelfde project en ook het gebruik van de IRFZ44. Geluk bij het zoeken ik moet dit ... Laat het me weten als je een circuit dat de mosfet kan rijden zonder problemen. Hoeveel mosfets heb je in parallel?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back