probleem coderen 8051 voor seriële ontvangst

S

student52

Guest
Hallo allemaal, heb ik geprogrammeerd 8051 om serieel data ontvangen, maar ik kon niet zien van de gegevens krijgt gekopieerd in de simulator. Please help hier de code die ik heb gedaan MOV TMOD, # 20H MOV TH1, # -3 MOV Scon, # 50H SETB TR1 up: JNB RI, een stijging van MOV A, SBUF MOV P1, A CLR RI SJMP eindigen als volgens de code gegevens moeten worden gevonden in P1. Maar het is niet. Vriendelijk te helpen !!!!!!!!!!!!!! Bij voorbaat dank, Groeten.

Is het mogelijk dat het probleem is gerelateerd aan snelheid of kristal frequentie Baud!

Het is niet over het kristal frequentie als ik nog niet geprobeerd in hardware ....... baudrate ik het als 9600, dat is standaard baud rate

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht Geplaatst op 17:37 ---------- vorige post was op 17:36 ----------</span></span>
en ik ben met behulp van een beperkte versie van Keil. Is dat een probleem?

MOV TMOD, # 20H MOV TH1, # -3 MOV Scon, # 50H SETB TR1 up: MOV SBUF, "A" JNB TI, $ CLR TI SJMP tot deze code is voor de schriftelijke instructies een letter A, te vergelijken met de uwe i am bedelen op dit gebied, ik hoop dat dit u helpen [color = "Silver"] ook proberen>> Mov TH1, # 0FDH

Hallo, Bedankt voor je reactie maar ik wil de ontvangst van gegevens. dat wil zeggen. Ik moet in staat zijn om de gegevens geplaatst in SBUF te lezen.

MOV TMOD, # 20H MOV TH1, # -3 MOV Scon, # 50H SETB RI1 up: MOV SBUF, "A" JNB RI, $ Mov A, SBUF MOV P1, A CLR RI SJMP belanden proberen deze code

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back