primitieven bibliotheek Cadence IC5

S

sutapanaki

Guest
Hoi,

Kan iemand uitleggen hoe u primitieve symbolen voor IC5 cadans virtuoos.Ik heb modellen voor transistoren, weerstanden, caps enzovoort, maar ik heb niet de symbolen van deze te gebruiken in de schematische tekening en vervolgens naar netlist voor simulatie.Ik moet om de symbolen, maar weet niet hoe.
De modellen zijn niet voor spook.

IC5 omvat bibliotheek analogLib met alle analoge componenten (BJT, PBO's, NMOs, weerstand, condensator, spanning en de huidige bronnen en zo verder).Deze bibliotheek icludes symbolen met eigenschappen voor interfacing met model en simulator (creëren netlist).Voor het begin is het voldoende om het ontwerp schematisch.Later kunt u uw eigen bibliotheek, maar in dit geval adviseer ik gebruik verenigde symbolen (zoals in analogLib) voor de nieuwe bibliotheek.Anders heb je probleem met schematische als u wilt wijzigen bibliotheek in uw ontwerp.
U noemde u geen spook model.Wat voor model heb je (vooral voor transistoren)?

Ja, dat
is leuk.Ik vermoed zoiets.Kunt u uitleggen hoe de aansluiting van de specifieke vluchtnabootser aan die symbolen uit analogLib.Als dit is gedaan.Of misschien me tot een document waar ik kan lezen over alle bijzonderheden.Er is nog een ding - in mijn modellen de onderdelen worden beschreven als subcircuits met een hele zwik parameters.Dus ik nodig de symbolen om te bellen subckts.Is dit mogelijk met analogLib?De modellen zijn voor e1do

Het is heel moeilijk uit te leggen hoe u in Cadence paar woorden.Lees Cadence documentatie
Componist Gebruikershandleiding: over het bewerken van eigenschappen
AnalogArtist Gebruikershandleiding: over hoe je pad naar uw model bibliotheek en start simulatie
Spectre Referentie: ongeveer model syntaxis.
Succes.

Type icfb &
Vervolgens goto
Extra -> Library Manager op het menu Extra van de CIW

selecteer basis van Bibliotheek Manager

hier ook bijna elke gemeenschappelijk gebruikte elementaire component.
Succes

OK, maar hoe te koppelen aan de modellen die ik heb?

Alleen de naam van het model en het symbool met de zelfde naam.U heeft keuze te simuleren door Spectre of Hspice.Die een doe jij?

Geen van hen.Ik heb modellen voor eldo.De simulator is al geïntegreerd in analoge kunstenaar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back