prestaties van AT89C51

I

indynetra

Guest
Weet iemand dit uC is zeer geschikt voor consumenten-toepassing?, Ben ik de planning voor het vrijgeven van een product op basis van deze uC vanwege de goedkoopte, IO en veel codememory.Ik ingenomen meestal openion anderen over dit uC

Voor consumenten-elektronica, dit micro is goed geschikt.Het is gewoon een beetje te fijngevoelig aan lawaai en veroorzaken soms blijft hangen.EMI prestatie is niet erg goed.Maar dat gezegd, dat heb ik gebruikt meer dan 30.000 eenheden van deze in de afgelopen jaren in conusmer circuits.Als u goede voeding hebt, werkt het soepel.Als u dont, natuurlijk maak je gebruik van een soort CPU-monitor.

dank voor uw antwoord, kan het product worden gebruikt in hoge emi gevoelig gebied, kunt u vertellen elk ander 51 serie thats goed geschikt in de industriële omgeving?
THX
indy

Als je een blik op de 8051 architectuur heeft, kunt u een opzegtermijn van twee dingen die er niet erg goed gepland met EMI in het achterhoofd.Een daarvan is de EA pin op geeft een hoge frequentie en de tweede is de verdeel-door-6 kloksnelheid.Dit gezegd zijnde, denk ik dat je misschien het antwoord zelf.Probeer met behulp van een chip die het oplossen van deze problemen.Bijvoorbeeld, er zijn onderdelen die Philips hebben een feature die EA remmen schakelt de EA-signaal als u geen gebruik maakt van externe geheugen.De kloof-by-6 probleem wordt opgelost door veel bedrijven als Philis, Winbond, Dallas, enz.

Bedankt voor uw suggestie, kunt u vertellen elk ander 51 serie thats goed geschikt in de industriële omgeving?
Ik ben het ontwikkelen van een kloon ATS90S8515, is het misschien bij jou past.

Zoals ik weet, hebben de MCU ST hebben ook sterke vermogen wanneer geconfronteerd met de EMI en ESD testen.Ze gebruikten de traditionele strategie van desgin Buttom maximaal en aangepaste lay-out.

In de MCU Markey, veel van de MCU was ontwerp gebruikt de TOP-design flow.

visualart wrote:

Ik ben het ontwikkelen van een kloon ATS90S8515, is het misschien bij jou past.

RDC's 1620 ondersteuning uC goed.Core Dit apparaat is X86.Het heeft twee UART, en twee MII.Het kan draaien onder 100MHZ.
Ook dit apparaat is erg goedkoop.

AT89S51 is beter dan AT89C51, en het is ook heel goedkoop.
http://www.atmel.com/dyn/products/product_card.asp?part_id=1917

Hi indynetra,

Als u op zoek naar een robuuste EMI uP, kan ik stel voor dat je de PIC-familie uit
Microchip.Ze hebben verschillende functies, zoals Burn-out detectie, goede
POR dat zal helpen het maken van een EMI-stal ontwerp.

Dag

mr_ghz wrote:

Hi indynetra,Als u op zoek naar een robuuste EMI uP, kan ik stel voor dat je de PIC-familie uit

Microchip.
Ze hebben verschillende functies, zoals Burn-out detectie, goede

POR dat zal helpen het maken van een EMI-stal ontwerp.Dag

Het is ook mijn mening dat Microchip PIC (16F877 bijvoorbeeld) gedraagt zich zeer goed onder EMV, veel beter dan Philips 89C51RD2 bijvoorbeeld.

groeten

Hi ME,

uuups, een kleine tikfout ...Tuurlijk Ik bedoelde bruin-out.Sorry

Dag

hoi,
Ik zou graag willen weten van de beschikbaarheid van AVR familie in India.Ik denk dat AVR moet opnemen in onze nieuwe geplande projecten.dank voor uw alle sugetions
indy

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back