Praat over ervaring in het ontwerpen

B

bicave

Guest
Iemand in dit forum moet professionele ontwerper te worden. En ik ben newbie. Laten we je ervaring, en enkele belangrijke wijzen op schema te maken te bespreken. Ik hoop echt dat te horen van U. Het is heel erg mooi. Thanks so much!

Hallo .... Sound om algemene ..... hangt af van het ontwerp gebieden en competenties .... Ik denk dat je kunt beginnen met het lezen van verschillende antwoorden voor de onderwerpen in uw gebied van belang. Dan, nadat je zal proberen een paar richtlijnen te volgen .... u kunt beslissen over mensen ervaren ..... Laat me herinneren dat niemand kan ervaring in everithing. Elke persoon meer ervaring hebben in sommige dingen en minder in andere, maar ze kunnen komen met ideeas, met een beetje light.The rest van de dingen vertegenwoordigen een hoop werk voor je. Bijvoorbeeld, ik niet proberen om te zien hoe ervaren mensen zijn .... Ik probeer gewoon om te zien of ze komen met goede ideeas (of oplossingen soms). Vanwege dit, ik apreciate Theyr helpen. Bijna alle mensen die komt met oplossing hebben ervaring, maar natuurlijk, we kunnen waarnemen dat ergens mensen zonder ervaring een zeer goede oplossingen te vinden. Dus moeten we elkaar respecteren, en om elkaar te helpen wanneer is mogelijk. Genieten! Gabriel.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back