Powerpcb tot bekering Cadence

J

jodokus

Guest
Ik wil graag een pcb ontwerp gemaakt met powerpcb_v5.01 tot Cadence_v15 zetten. Ik probeerde padsimport uit cadans, maar dat does'nt ondersteuning pads5. Ik heb ook rsi camcad pcbtranslator geprobeerd, kan het lezen van de powerpcb gegevens en converteren naar een cadans script, maar dit script werd niet begrepen door cadans. Eventuele suggesties?

Heel vaak is het nodig om de baan in een oudere versie van uw host-programma op te slaan om het te importeren ergens anders. Uw Pads 5 licentie moet ondersteunen oudere versies terug naar versie 2. Probeer het exporteren van ascii-bestand in een oudere versie van Pads en probeer het importeren dat in Cadence. U moet ook ervoor zorgen dat de database-eenheden correct zijn ingesteld bij het opslaan van de ascii. De oude Masstech router, bijvoorbeeld alleen geïmporteerd een kussentjes ascii bestand als het is opgeslagen met "database-eenheden". Pads 4 was kieskeurig bij het importeren van DXF-bestanden. Controleer de docx.

VAN PADS VERSION3.0, EXPORT ASCII MET ALLE geselecteerde items. IN CADENCE IMPORT -> PADS, geef dat ASCII-bestand en INI-bestand (dat LAYER MAPPING DETAILS)

Ik denk dat het unnecessary.you kan exporteren naar spectra.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back