R
ramack
Guest
Hoi,
Ik ben op zoek naar een eenvoudige oplossing voor schakelaar aan en uit met behulp van een drukknop.Ik heb aan de volgende eisen:
- Laag stroomverbruik in de standby / uit
- Gebruik een drukknop om te schakelen op
- Het uitschakelen van de uC trekt een GPIO laag, of de aan / uit drukknop wordt ingedrukt voor een paar seconden
- De PowerSWITCH moeten een laag op weerstand
- De schakelaar moeten ten minste 500 mA stroom
- Twee energiebronnen worden gebruikt (batterij of muur voeding), gebruik de batterij alleen, indien de andere voorziening is niet beschikbaar
- Zou mooi zijn, als een batterij oplader zou worden geïntegreerd
- Zou nog mooier, als 3 voedingen zijn mooi (USB of externe voeding ondersteund)
Heeft iemand een idee?Ik ben op zoek naar geïntegreerde schakeling, voor deze taak.
Groeten,
Rapha
Ik ben op zoek naar een eenvoudige oplossing voor schakelaar aan en uit met behulp van een drukknop.Ik heb aan de volgende eisen:
- Laag stroomverbruik in de standby / uit
- Gebruik een drukknop om te schakelen op
- Het uitschakelen van de uC trekt een GPIO laag, of de aan / uit drukknop wordt ingedrukt voor een paar seconden
- De PowerSWITCH moeten een laag op weerstand
- De schakelaar moeten ten minste 500 mA stroom
- Twee energiebronnen worden gebruikt (batterij of muur voeding), gebruik de batterij alleen, indien de andere voorziening is niet beschikbaar
- Zou mooi zijn, als een batterij oplader zou worden geïntegreerd
- Zou nog mooier, als 3 voedingen zijn mooi (USB of externe voeding ondersteund)
Heeft iemand een idee?Ik ben op zoek naar geïntegreerde schakeling, voor deze taak.
Groeten,
Rapha