Power Up 3000 witte LED's

F

fuzzzy

Guest
Hoi,

Kunt u mij uw suggesties beste manier om de macht tot 3000 witte leds?

degene die me gevraagd heeft om dit werk te doen suggereerde me om 3000 singulier leds parallel aanbod van 12VDC.
Ik denk niet dat het de beste manier is, ik vind het erg unuseful om de macht Consuption en ongebondenheid.deze systemen moet over 60A continuosus stroom.

Ik heb liever gebruik 48VDC voeden van 12 LED-serie.ter vermindering van de huidige behoeften.

Maar wat denkt u over het gebruik van alternatieve voeding en energievoorziening half leds tijdens de eerste helft van golf-en andere LED's tijdens de tweede helft van de golf?

dit ding is zichtbaar te maken een 300m weg.

dank voor uw suggestie

Heeft u een paticular model van witte led in gedachten?

> 3000 singulier parallel leds door 12VDC
Als we kijken naar een witte led datasheet TLCW5100 zie ik het moet ongeveer 3,7 V voor 30mA Forward Current (max. absoloute rating).Ik neem aan dat u wilt een maximale helderheid van elke led.

> 3000 singulier parallel leds door 12VDC
Het lijkt erop dat een slecht idee.Zonder een serie weerstand die je zal vernietigen de leds.Met serie weerstand zal je afval een veel vermogen als warmte.Als een LED niet kortsluiting heb je een kleine brand totdat het helemaal smelt.

De voorwaartse spanning versus voorwaartse stroom karakteristiek van de LED's varieert nogal tussen individuele LEDs dus parallel met LED's kunnen niet geven, zelfs helderheid of het kan resuct in excesive stroom in sommige leds.(Met 3000 leds misschien kan je ze in groepen afgestemd maar er is geen garantie dat ze zullen hetzelfde blijven als ze ouder worden krijgen)

> Maar wat denkt u over het gebruik van alternatieve voeding en energievoorziening half leds tijdens de eerste helft van golf-en andere LED's tijdens de tweede helft van de golf?

U moet de huidige piek in de absoloute maximale ratiing van de leds te houden, zodat je iets minder helderheid dan kon je met DC zal krijgen.

Het zou een goed idee om fysiek interleave de LED's om het effect van het zien van stippellijnen minimse als je kijkt naar de leds, terwijl het bewegen van je hoofd.

Je hebt dikke draden voor de 60!.Het kan goed zijn om sterren bedrading te gebruiken om groepen van de LED's om te voorkomen dat de leds van de PSU wordt dimmer.Niet zekeringen vergeten.

Ik denk dat de beste optie is de AC.Ik zou verdelen het geheel 3000 in (15 15) takken met een condensator te laten vallen van de spanning per tak.Op 25 cycli het flikkerende effect moet worden in het geheel niet opgevallen ...
Groeten,
IanP

voor de serie van 15 leds Ik heb meer dan 55VAC Kunt u mij zeggen of het nog veilig met spanning over 60VAC?wat is de beste spanning?optimale spanning op afval weinig stroom en het gebruik normale en kleine condensatoren?

Als u wilt helpen bij het beantwoorden van de vragen die u gesteld.

> normaal en kleine condensatoren?
Ik vermoed dat de reactieve stroom dermate hoog zullen zijn die je nodig hebt
big caps, zoals x beoordeeld caps.

Omdat leds alleen bestand is tegen een kleine omgekeerde bias spanning en u
kan zich niet beroepen op de spanning daalt gelijkmatig langs de keten u
behoefte aan een rectifer diode in serie met elke keten van LED's.

Als u dit wilt verkopen als een commercieel product dat u zou kunnen hebben om
zorgen te maken over Power Factor Correction en lichtnet van harmonische stromen.

> wat is de beste spanning?

Afhankelijk van de kenmerken van het model van de leiding die je kiest en hoe hard je wilt rijden elke geleid.
Sommige witte LED's los helderheid na een paar duizend uur te gebruiken.
Ik vermoed dat de LED's gaan langer duren als u minder dan de maximale stroom. #

Als u erover denkt een nettransformator zonder een toezichthouder dan moet je
nodig om te bepalen hoeveel de netspanning van mening kan veranderen.

> Op 25 cycli het flikkerende effect moet worden in het geheel niet opgevallen ...
Ik ben niet zo zeker van.

Je zou het niet willen machines iluminate met zulk een licht, omdat de stroboscoop effect kan maken bewegende delen lijken stil te staan ...

De veiligheid van het gebruik van elektriciteit normen bevelen 24Vac als de aanvaardbare spanning, dus vermindering van het aantal LED's dus ..
Maar ik denk nog steeds dat dit de manier is om te gaan ..
Groeten,
IanP

> een condensator te laten vallen van de spanning per filiaal

Nadenken over het Ik denk dat het zou moeten worden van een condensator per twee tegengestelde polariteit andere takken verstandig het dosn't werken omdat de condensator wordt ten laste van de piek spanning en stroom haltes stroomt.

Ook als een condensator druppelaar wordt gebruikt in plaats van een net-transformator het hele gedoe
is aangesloten op het lichtnet en kan niet als veilig worden beschouwd als gevolg van lage spanning.Als er een lijn is open circuit zal de volledige netspanning aan de pauze.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back