Power transformator selectie voor de helft brug aanmerkelijke

J

jegandren

Guest
hallo allemaal

Ik heb een half jus ontworpen brug schakelen voeding van 300W, schakelen op een frequentie van 100 kHz.im nu in de modus van de bouw van het prototype ... maar ik ben er vervaging van het type transformator vermogen dat ik moet gebruiken ... kan iemand mij adviseren over dit onderwerp.

Bedankt

U kunt gebruik maken van Ferriet Core 3C85 (E I of ETD).Het kan worden gevonden in ferroxcube site en door de manier waarop dit bedrijf introduceert ook 3C94 kern.Het kan gebruikt worden op deze frequentie gemakkelijk.ENJOY

Geef meer details, en ik kan het ontwerp dat u aa transformator, en post hier de sketch-es.

i need primerset spanning, stroom, en het frequentiebereik en secundaire spanning.

sztibi82 schreef:

Geef meer details, en ik kan het ontwerp dat u aa transformator, en post hier de sketch-es.i need primerset spanning, stroom, en het frequentiebereik en secundaire spanning.

Ik berekend voor u de transformator
van de gegevens.
Als u unse Kaschke 2004 ferite, moet je 110mm ^ 2 oppervlakte van de kern, of hoger.De primeri ontbinding moeten 12 en de secundaire winding moeten 4 spiralen te hebben -168 / -56 transformatie.Toegevoegd na 31 minuten:U kunt gebruik maken van Transformator Berekening v0.1.

Je kan het downloaden vanaf:
http://www.electronicsoft.net/download/transformer.zip

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back