power line communication

A

Annie

Guest
Hallo ik wil graag meer te weten te komen over de vraag of signaal kan worden verzonden via kabel schild?Zou het waarderen als iemand me kan geven aanwijzingen op dit punt.Bedankt

Het onderwerp van uw bericht en de inhoud zijn twee verschillende dingen die niets van.
Power line communicatie is mogelijk door middel van apparaten zoals die door de HomePlug bedrijf.

Signalen doen dwars door afgeschermde kabels zoals RF Coax kabel voor kabelmodem.

Ik heb eigenlijk een paar vrienden het ontwikkelen van een systeem zoals dit voor het laatste jaar project natuurlijk, zoals ik heb gehoord dat zij trachten om enkele spread spectrum modulatie, omdat uw signaal moeten laag genoeg niet te veranderen uw vermogen te besturen in de kabel ,
zal ik proberen over praten met hen, maar het wont bereid tot eind van het jaar, ze zijn iunvestigating nu.

Hallo DarkJedi,

Kunt u uitleggen "uw signaal moeten laag genoeg niet te veranderen uw vermogen te besturen in de kabel" een beetje?

Zoals ik al gehoord, u hebt te maken ampliyud van het signaal dat u sturen via het elektriciteitsnet laag genoeg om de 220Vac verschillen,
want het zal van invloed zijn op de macht lijn.

Beide signalen zal zelf in de tijd domein, indien frecuency kan en ik denk dat moet worden defferend, iedere keer heb je de normale stroom lijn plus uw signaal via het elektriciteitsnet.

Is het duidelijk?Ik hoop dat ik goed genoeg uitgelegd

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back