positieve impuls met Regaulted Supply

D

dinesh.4126

Guest
Hieronder is het bijvoegen bestand van Negatieve Boost met behulp van LM2576-12 met ingang van-5V en output van-12V.
Als ik wil potsitive boost met ingang van 5 V en output van 12 v.Will gebruik ik dezelfde CKT voor positieve impuls?
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Topografisch, ja het zal.

Op het moment dat het schema is 'ondersteboven', zodat de output is de grond en de grond is negatief.Controleer de data sheet, ik ben zeker dat zal laten zien in positieve impuls configuratie.

Brian.

Hoi,
Ik ben verbonden het beslag en op page18 CKT van negatieve impuls is given.Hope na te gaan PDF gids iemand mij hetzelfde voor positieve impuls.

In google zoeken ik gevonden voor 5 V tot 12 V via LM2577 IC.Will het werk voor LM2567 Als ik met ckt LM2576.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Er zijn schema's in de fiches van beide apparaten.

Het verschil tussen de 2576 en 2577 is alleen in de manier waarop de schakeling werkt.De 2576 is een stap naar beneden (Buck) converter en de 2577 is een stap omhoog (boost) converter.Ofwel kan positief of negatief zijn, afhankelijk van hoe het is wired up.

Als u wilt uw voltage te verhogen, de 2577 is het een te gebruiken.

Brian.

1) Zijn betekent LM-2576 kan niet worden gebruikt voor postive 5 V boost tot 12 v.Is is hun enige manier zodat ik mijn polariteit veranderen van-12V tot 12 V met LM-2576.
2) Als het zou kunnen iemand handleiding hoe kan ik bekabelde verbinding met behulp van LM-2576 tot 5 V krijgen tot 12 V.
Kindly Assist me op dit?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back