positie van waveport in HFSS

S

syed_azhar_hasan

Guest
Hoi,

Ik wil weten van de praktische plaatsing van waveport voor het voederen doeleinden.
Ik gebruik Ansoft HFSS software voor het ontwerpen van conische hoorn antenna.Software geeft gewenste resultaten indien diervoeder wordt toegepast op de onderkant van de onderkant van Waveguide.

Maar ik denk dus dat
In de praktijk geval diervoeders wordt ingevoegd loodrecht op Waveguide.

Geef suggesties voor goede voeding van coax.

In HFSS, voor de waveport, de energie die wordt gevoed met het systeem (of antenne) van buiten, dus de waveport moet worden geplaatst op de buitenste grens van de simulaties doos.

Voor de Waveguide (of diervoeders Waveguide hoorn antenne) geval, indien u de waveport aan het einde van de Waveguide, het voederen bron is de intrinsieke modus van de Waveguide, bijvoorbeeld TE10-modus voor de rechthoekige Waveguide boven de cut-off frequentie.Dus dit is het idee voor Waveguide gevoed antenne.

Als u ook op de coax-Waveguide doorvoerstromen, moet u de waveport aan het einde van de coax-kabel, en bouwen uw coax-Waveguide doorvoerstromen door jezelf.In dit geval, de structuur zal ook de overgang verlies of andere kwestie in verband met de structuur.

Hoi,

bedankt voor je hulp ik zeer waardeer, maar gelieve zo vriendelijk mij leiden dat het ontwerp van coax Waveguide doorvoer in HFSS.

bedankt.

Ik denk dat in de handleiding van HFSS, er zijn enkele voorbeelden waaruit blijkt hoe de structuur van de coax-kabel met Waveguide poort.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back