Pop Up Target

K

kkjarral

Guest
HI Ever lichaam
Ik wil het ontwerpen van een doelsysteem voor kleine arm.please help me out in het ontwerpen van een doelstelling die zin / detecteren de kogel getroffen en kan leiden tot een signaal voor verdere proces.

U wilt een systeem dat kan detecteren kogel geraakt recht?U moet de kogel geraakt kracht ook?positie waar het druk op de doelgroep?of wat?Kindly meer uitleggen over wat u wilt ...

Hier zijn verschillende mogelijkheden werkingsprincipes voor een dergelijk systeem:

(1) De doelstelling is gemaakt van papier met horizontale (in een kant) en verticale (aan de andere kant) lijnen gemaakt met geleidende inkt.De lijnen doorbroken door de kogel werd geconstateerd en de coördinaten van de hit werden vastgesteld.Ik heb gezien een systeem dat werkt op dit principe.
(2) Optische zenders en ontvangers.De kogel onderbreekt de balken.
(3) De kogel raakt een harde doelstelling.Er zijn microfoons in de buurt van het doel.Het geluid zal aankomen op de microfoons op verschillende tijdstippen.De locatie van de hit wordt berekend uit de tijd-verschil van aankomst (TDOA).
(4) Radar?

PS Ik wil graag uitnodigen uw vraag aan een groep gewijd aan sensoren: http://tech.groups.yahoo.com/group/sensorforum.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back