polariteit van de spoel?

A

ACTRA

Guest
tweede prob in mijn 1.3 GHZ ontwerp is de spoel ...

zijn op conected spoel in serie met de input pin op de RF-versterker,

het probleem is ... haar in 0603 pakket ... de datasheets zegt haar voor H freq toepassingen, maar dndt met vermelding van eventuele parametrs Frequ de resonantie van de spoel .... berekenen

de tweede en de meer imp paramter is ...de spoel heeft een polariteit, maar de een in het ontwerp doesnt heeft polariteit?gaat het werken?of i sholuld vervangen met niet polariteit spoel???

welke overwegingen moet ik bij het bestellen van spoelen om te werken in regio boven de 1 GHz?Thanks in advance

Heeft u multilayer spoel op die frequentie?Vast wel het is zo ..
Niet multilayer smoorspoelen gebruik over 1GHz.Some multilagen hebben polariteit markeringen, maar ik weet niet waarom?Normaal lucht core of vlakke smoorspoelen hebben geen polariteit, om misschien alleen geven de serie rollen ...

Gelaagde zelfinductiespoelen lagere SRF en hoge verlies, dus op 1.3GHz proberen om de lucht kern of vlakke smoorspoelen uit AVX of Murata gebruiken ..

het Air kern multilayer spoel van murata ...haar datasheet is hier
http://www.murata.com/catalog/o05/es0083.pdf

suitbale zijn voor hoge frequentie toepassingen, maar zij didnt specificeren haar dwalen dop voor de berekening van zijn SRF ...ithink maar het zal werken in de 1,3 GHz ...

de vraag is hoe aan te sluiten, omdat het een polariteit is !!!!!!!
en het signaal dat door het negatieve en positieve kanten ..

Absoluut geen polariteit in spoelen.
Alleen een merk, misschien geeft een referentie voor magnetische flux, maar ik ben niet zeker.
SRF is gespecificeerd in data sheet.Wees je bewust van Q, het is ook vermeld in de technische fiche voor een aantal waarden.Bijvoorbeeld 10NH heeft Q> 50@1.3GHz.
Als ik het goed herinner kun je S parameters van die smoorspoelen van Murata site downloaden om te simuleren.
Als het voor LNA matching netwerk, het is OK.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back