plz me helpen oplossen van deze erors in Xilinx project

H

hari_lhr

Guest
plz help haar dringend ..Ik vind deze eror wanneer ik dubbelklik op "de uitvoering van het ontwerp" tabblad ............... Ik gebruik Xilinx ISE 7.iNgdBuild: 604 - Logical Block 'SM' met het type 'TxStateMachine' kan niet worden
opgelost.Een pin naam spelfouten kan dit een ontbrekende Edif of NGC bestand,
of de spelfouten in een type naam.Symbool "TxStateMachine 'wordt niet ondersteund
in de doelgroep 'aspartan3'.
FOUT: NgdBuild: 604 - Logical Block 'CRCCnt' met het type 'CRCCounter' kan niet worden
of de spelfouten in een type naam.Symbool "CRCCounter 'wordt niet ondersteund in
target 'aspartan3'.
FOUT: NgdBuild: 604 - Logical Block 'RA' met het type 'RegArray' kan niet worden
of de spelfouten in een type naam.Symbool "RegArray 'wordt niet ondersteund in
target 'aspartan3'.
FOUT: NgdBuild: 604 - Logical Block "DM" met type 'DataMux' kan niet worden
of de spelfouten in een type naam.Symbool "DataMux 'wordt niet ondersteund in
target 'aspartan3'.
FOUT: NgdBuild: 604 - Logical Block 'CRC51' met het type 'CRC5' kan niet worden
of de spelfouten in een type naam.Symbool "CRC5 'wordt niet ondersteund in doel
'aspartan3'.
FOUT: NgdBuild: 604 - Logical Block 'CRC161' met type 'CRC16' kan niet worden
of de spelfouten in een type naam.Symbool "CRC16" wordt niet ondersteund in doel
'aspartan3'.
FOUT: NgdBuild: 604 - Logical Block 'DLC1' met type 'DLC' kan niet worden opgelost.
Een pin naam spelfouten kan dit een ontbrekende Edif of NGC bestand, of het
spelfouten in een type naam.Symbool "DLC 'wordt niet ondersteund in doel
'aspartan3'.
FOUT: NgdBuild: 604 - Logical Block 'FI' met het type 'fifo_32_32' kan niet worden
of de spelfouten in een type naam.Symbool "fifo_32_32 'wordt niet ondersteund in
target 'aspartan3'.
FOUT: NgdBuild: 604 - Logical Block 'Bybi' met het type 'BytetoBit' kan niet worden
of de spelfouten in een type naam.Symbool "BytetoBit 'wordt niet ondersteund in
target 'aspartan3'.
FOUT: NgdBuild: 604 - Logical Block 'DWB' met het type 'dwtobyte' kan niet worden
of de spelfouten in een type naam.Symbool "dwtobyte 'wordt niet ondersteund in
target 'aspartan3'.
FOUT: NgdBuild: 604 - Logical Block 'NRZ' met het type 'NRZI' kan niet worden opgelost.
Een pin naam spelfouten kan dit een ontbrekende Edif of NGC bestand, of het
spelfouten in een type naam.Symbool "NRZI 'wordt niet ondersteund in doel
'aspartan3'.

NGDBUILD Design Resultaten Samenvatting:
Aantal fouten: 11
Aantal waarschuwingen: 0Een of meer fouten zijn gevonden tijdens NGDBUILD.Nr. NGD bestand wordt geschreven.

Schrijven NGDBUILD log file "txtopmodule.bld" ...
FOUT: NGDBUILD mislukt
Proces "Vertaal" niet compleet.

eerst schoon uw project.
indien niet opgelost controleren pin toewijzing en pakket

Hoi,

De belangrijkste reden voor deze fout is dat uw project ontbreekt Edif bestanden.Tijdens de synthese, de synthese tool is waarschijnlijk gemaakt black_boxs voor een aantal van de modules.Nu tijdens de uitvoering het instrument moet alle EDIFs van de modules die zijn gemaakt zwarte dozen.Wat u moet doen, is door uw syntheseverslag en zien wat modules zijn gemaakt zwarte dozen en waarom.kunt u waarschijnlijk om te kijken naar uw RTL om uit te vinden waarom de zwarte dozen zijn gemaakt.

Ik hoop dat dit helpt.

Groeten.

Ik ben nieuw voor Xilinx zo plz vertel me hoe te vinden waarom een zwarte doos wordt gemaakt en hoe je Edif

Hoi,

Die synthese gereedschap gebruikt u?Heeft u schriftelijk het RTL jezelf?

Als u gebruik maakt Synplify, net zoeken "ongebonden" of "zwarte" zoekwoord in de syntesis logboekbestand.Lees de waarschuwingen met deze zoekwoorden.Het geeft je een idee.

Groeten.

Aastik schreef:

Hoi,Die synthese gereedschap gebruikt u?
Heeft u schriftelijk het RTL jezelf?Als u gebruik maakt Synplify, net zoeken "ongebonden" of "zwarte" zoekwoord in de syntesis logboekbestand.
Lees de waarschuwingen met deze zoekwoorden.
Het geeft je een idee.Groeten.

Please do it.

Ik zal proberen om het eens te bekijken.

Groeten.

Aastik schreef:

Please do it.Ik zal proberen om het eens te bekijken.Groeten.

Hari,

De code die je hebt gegeven is niet compleet in de zin dat er geen definities voor alle componenten verklaard.

In een eenvoudiger manier, moet je het RTL-code voor alle componenten gebruikt.U bijvoorbeeld gebruik maakt van "RegArray", "DataMux" etc. Uw project moet ook RTL voor "RegArray", "DataMux" enz.

Ik hoop dat je begrepen wat ik probeerde te zeggen.

Aastik schreef:

Hari,De code die je hebt gegeven is niet compleet in de zin dat er geen definities voor alle componenten verklaard.In een eenvoudiger manier, moet je het RTL-code voor alle componenten gebruikt.
U bijvoorbeeld gebruik maakt van "RegArray", "DataMux" etc. Uw project moet ook RTL voor "RegArray", "DataMux" enz.Ik hoop dat je begrepen wat ik probeerde te zeggen.

Aastik schreef:

Hari,De code die je hebt gegeven is niet compleet in de zin dat er geen definities voor alle componenten verklaard.In een eenvoudiger manier, moet je het RTL-code voor alle componenten gebruikt.
U bijvoorbeeld gebruik maakt van "RegArray", "DataMux" etc. Uw project moet ook RTL voor "RegArray", "DataMux" enz.Ik hoop dat je begrepen wat ik probeerde te zeggen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back