Plz help me mijn keuze voor !!!!!!!!

H

hassanj83

Guest
hi voor iedereen, mijn naam is Hassan, ik hoop dat je quikly me helpen,
Nou, ik heb een project indienen in een van deze voor het afstuderen dit jaar, en IAM zo verward betwwen hen.deze voorgestelde projecten
1) steganografie
2) embeded system design
3) blue tooth technologie en haar toepassingen.
4) watermerken
5) MIMO Multiple Input Multiple Output
dus ik hoop dat u me helpen door te kiezen en geef mij de reden
bedankt

Hassan, is het aan u om welk project je wilt doen beslissen!U moet zeker een idee over welk deel van elektronica belangen u het meest / of welk deel u het beste kent over ...

Probeer de controle in de IEEE papieren sectie om u een idee of ga via de hobby-project sectie!

Nou ik momenteel bezig ben MIMO onderzoek en viel vrij om me e-mail op abhishekkhemka55 (at) yahoo.co.in.Maar uw vragen niet beantwoord kan worden, tenzij u een aantal specifieke degenen vragen.Ik kan mogelijk helpen met MIMO, maar bezig met een project in MIMO is iets wat je beslist.

groeten
Abhishek

hi hassan ..

Nou ik niet alleen kan u vertellen welk project om te gaan voor .. maar ik kan iets dat vond ik nuttig bij de keuze voor een project voorstellen ...

a.Wat is de meest interessante onderwerp dat je voelt?
b.Wat voor soort baan bent u geïnteresseerd in na zijn afstuderen, kiest u een project met betrekking tot het.
c.Als je sommige dromen bedrijven .., ga je naar hun website en zien hun werk gebieden en projecten en kies uw project die u kunnen helpen krijgen in hun.
d.Wat zijn jouw vaardigheden?(u goed in)
e.Welke is heet nu een dag in uw buurt?
f.Welke is niet erg gebruikelijk?

Dus .... wens u allen het beste voor het project.

Nog een suggestie ... zodra u kiest voor een project ... nooit denken dat ik zou kunnen hebben sommige andere project gemaakt, in plaats daarvan proberen te maken van de gekozen een op de beste manier ...

bye ..

Hallo Hassan

nog 2 punt dat ik wil toevoegen zijn: --

g-Het project, dat zou je meer kennis op het gebied waarin u geïnteresseerd bent (Dat zal je zelf wat voldoening als het werkt).

h-Het project dat u zou hebben meer middelen, tools ... etc, zou die u helpen bij het realiseren van uw missie.hoop dat hielp,

dag

hi alle
Hartelijk dank voor hulp, ik denk dat ik zal het ingebedde systemen kiezen na alle.
en execuse me voor mijn Engels taal iam niet erg goed in.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back