Plz help me (berekening S21 in FDTD)

M

Maryam sh

Guest
Hallo allemaal,
Hoe kan ik berekenen S21 parameter voor Microstrip dat opgewonden met Gaussian puls uit totaal / verstrooid gebied?Ik wil uittreksel S21 rechtstreeks van E-veld.

bedankt.

Ik wil u zeggen dat S21 wordt berekend door scattring veld in de tweede haven verdeeld door incedent veld in de eerste haven
zo berekenen Escattered in de haven twee vervolgens delen op E incident in de haven een
een Help ik wil dat je me stuurt u fdtd programma want ik heb een groot probleem in de mijne
Ik gebruik PML en ik heb un gelijke reflectie van het
email: ahmedsk_zf81 (at) yahoo.com

hi zie dit bestand
Ik heb een 3D FDTD code voor een icrostrip dat ik het berekenen van de Sij, dus als je moet gewoon het mij vraagt.
beste wensen
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

hi helio1972 Ik moet uw code, kunt u dit naar mij per e-mail shenhongj2008 (at) hotmail.com

hi helio1972 Ik moet je code ook, ik waardeer ur helpen, betreft
mijn email: jamywood4000 (at) yahoo.com

Hallo, kunt u het berekenen van de S21 parameter door het nemen van een Fast Fourier Transform (FFT) of descrete Fourier-transformatie (DFT), van de E-veld in de haven twee en het incident in de haven een gebied en het gebruik van de resulterende frequentiedomeinen transformeren van het incident veld verdelen het transformeren van de E-veld in de haven twee.
Groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back