Pls help in volledig differentiële OTA?

W

wael_wael

Guest
hoi,
Ik heb dit FD-OTA but i cant onder staan waarom je gebruik maken van de rode kleur verbinding

groeten
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hoi
Het is opamp staart.
als dit rode aansluiting is verwijderd dan heb je zeer kleine diff.krijgen.
groeten

dank u, ik zou kunnen duiden op een artikel in verband met deze OP AMP, op enigerlei wijze als ik de input mosfet wijziging NMOS waar dit verband zal worden
groeten

De input devices zijn al NMOS.En ja, de rode aansluiting is alleen de gemeenschappelijke bron punt van het differentieel paar.Denk aan de transistoren onder de rode lijn als twee cascoded huidige bronnen parallel geschakeld.Niets meer.Als u wilt gebruiken PMOS ingang, dan moet je alles ondersteboven flip-down dwz NMOS transistors PBO geworden en vice versa.Als je wilt lezen over dit circuit, gestimuleerd kijken voor gevouwen cascode opamp.Er is ook een common mode feedback op de uitgang - dit is gedaan met de transistors in verband met dikke zwarte lijnen.

dank u allen, en echt dank aan dhr.sutapanaki voor zijn advies.Ik was vergist over PMOS, u hebt gelijk het is al NMOS
met vriendelijke groet

yep maar y verdelen van de staart huidige bron in twee parallelle, ik zie geen voordeel maar het verlagen van de uitgangsimpedantie van de cascode spiegel

thanx allemaal, kan iemand mij helpen en stel mij heks artikel laat zien hoe de winst stimuleren versterker (sup op versterker in de figuur) ontwerp, het is eruit omvormer.
groeten

safwatonline wrote:

yep maar y verdelen van de staart huidige bron in twee parallelle, ik zie geen voordeel maar het verlagen van de uitgangsimpedantie van de cascode spiegel

bkt22,
Ik heb niet zo berekenen ik dacht dat het zal afnemen, maar u lijkt te rechts
Thanks & Regards

hi, in deze figuur hieronder wat is de aard van de winst op het stimuleren amp (sub OP-AMP), is het omvormer?of klasse A OP AMP, of de huidige bron, de all-circuit is gevouwen cascode OP-AMP
groeten
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Waarom heeft de staart huidige gebruik twee vestigingen, in mijn mening is een tak beter in de espects van het gebied en de matching.

wael_wael wrote:

hi, in deze figuur hieronder wat is de aard van de winst op het stimuleren van versterker, is het omvormer?
of klasse A OP AMP, of de huidige bron

groeten

Net casode huidige bron en de inbreng transistoren zijn al NMOS

wael_wael wrote:

hi, in deze figuur hieronder wat is de aard van de winst op het stimuleren amp (sub OP-AMP), is het omvormer?
of klasse A OP AMP, of de huidige bron, de all-circuit is gevouwen cascode OP-AMP

groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back