plls en Simulink

P

Puppet1

Guest
Hallo ik ben op zoek naar pll voorbeelden en ontwerpen met behulp van Simulink. iemand nog iets .. bedankt

probeer deze bestanden, heb ik gedaan ze wanneer ik mijn afstudeerproject had ze gebruiken Simulink om de pll simuleren in tijdsdomein en in fase domeinbeheer Ik wou dat ze kunnen helpen khouly

stuur meer als dat alstublieft! man Ik wou dat iemand gebarsten die aantekeningen die ik gekoppeld aan hier. ze hebben allerlei voorbeelden!

Hoi khouly, uw attarchment empty.I is willen kijken naar je pll model, upload uw document als je eenmaal again.Thank.

de bijlagen arn't lege heb ik gecontroleerd, worden ze te gebruiken met M @ @ B Tl 6,5 dank zij r Simulink-modellen khouly

hi! Ik ben te ontwerpen van een PLL. voor wat ik heb gedaan modellering van een PLL in Simulink en het werkt. Ik zend u het model-bestand. deze last pomp PLL heeft een ingang frequentie van 560khz-en uitgang frequentie is ofwel 56mhz of 140MHz, afhankelijk van de vraag of N 100 of 250 resply. probeer dan het model van uw specs. Als u problemen heeft het simuleren van het model, contact met mij op. Ik zal je helpen. door de manier als je het even welke artikelen met betrekking tot gedetailleerde vertraging locked loop ontwerp hebben, kunt u sturen. :) Groeten, Vijay

Ik denk dat in Matlab 7, zijn er twee PLL voorbeelden op basis van Simulink.

xz781122, Niets op Matlab en Simulink simulatie van PLL in dat bestand. Dat is wat ik zocht ...

Ik wil niet lijken te kunnen om een van de. MDL-bestanden te openen op mijn matlab 6.5 versie 13. Zijn deze bestanden alleen gebruikt in matlab 7?

Ik probeer een PLL gebruiken om de positie van de DC-servomotor te krijgen. De PLL wordt gebruikt om een hogere resolution.Caz de sensor kunt gewoon genereren 8pulses/revolution te krijgen, dus ik moet de PLL te gebruiken om de resolutie te verhogen tot 500 pulsen / revolution.Then de frequentie om de hoek snelheid. Mijn idee is het meten van de tijd tussen de sleep impulsen komen in.Then gebruik van een integrator om de tijd interval (de integrator gereset elke puls wordt geleverd in) te krijgen. Multily 8 om de tijd die nodig is voor een omwenteling te krijgen, vervolgens gedeeld door 500 om de nieuwe resolution.Use dit nieuwe signaal als de ingang van een zaagtand generator om de posion theta van de motor te krijgen. Heeft iemand een beter idee? Pls zeg me. Ik heb het juiste model te bouwen door dins 30 augustus. Heel erg bedankt! Ik heb bevestigd mijn mdl PS: Ik heb net erachter te komen het juiste resultaat voor de berekening van de hoek van snelheid, maar nog steeds niet de weg gevonden naar de resolutie te verhogen, kan iemand mij helpen?

Ik heb geprobeerd om enkele van de Simulink-modellen hier geplaatst rennen ... maar de meesten van hen geven me een fout Block error Transfer FCN Simulink fout van 'tf2ss' in 'chargepumppll / Transfer Fcn'Attempt tot SCRIPT oog uit te voeren als een functie geen idee of oplossing voor dit .. Groeten

Iedereen heeft bijvoorbeeld simuleren sigma delta frational n pll in Simulink?

PLL matlab model! Dat is wat ik ben op zoek naar. Dank je wel

mijn modellen werk op R14 en nu ben ik modifiing hen aan het werk met r2006a khouly

[Quote = kjjian] Iedereen heeft bijvoorbeeld simuleren sigma delta frational n pll in Simulink? [/Quote] Ik heb een model van sigma delta frational n pll in Matlab Simulink, maar ik niet vinden, sigma delta fn pll is beter dan de klassieke fn pll. Mijn model van klassieke n pll werkt well.Maybe mijn sigma delta-model een aantal fouten heeft. Wie kan uitleggen waarom?

Nou heeft iemand een FNPLL Simulink model? Ik probeer om eraan te werken. En ik wil op te zetten met een MASH1-1-1 SDM. Als de output heeft acht niveaus, vraag ik me af hoe het kan werken als Fout = fref * (k * (N +1) + (FK) N) / N = fref * (N + K / F) Ik bedoel hoe je de uitgangsniveaus te werken met de juiste modulus van verdeler, dus ik kan krijgen van de exacte Fout? Bedankt voor hulp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back