pll ontwerp betrokken

X

xihuwang

Guest
hi:
Ik wil het ontwerp van een lading pomp PLL.Maar het proces (SOI CMOS) does't bieden
weerstand apparaat.Zo kan elk een suggestie te geven op het ontwerp van minder weerstand-filter en vooringenomenheid ckt van cp pll?

Vreemd, zou je unsilicided poly weerstanden ...

In het geval je echt niet hebt, kun je de R van het filter ontwerp met een MOS die in het lineaire gebied.Als het gaat om een single-ended flter kunt u gebruik maken van de bron die op de grond en een andere MOS-poort gebruiken om de spanning te genereren (G-en D met elkaar zijn verbonden met een ref huidige ID-stromen binnen).Neem vinger van dezelfde grootte en een seriële en parallelle combinaties als u een hoge R-waarden nodig hebben.
De verwijzing maakt gebruik van MOS transistoren in parallel en is werkzaam in sterke invertion.
De transistor gebruikt als weerstand wordt gemaakt van een seriële combinatie (in het geval je een hoge weerstand) en is werkzaam in lineaire modus.
Schrijf de vergelijkingen, maar als ik me goed herinner het equivalent R is niet afhankelijk van VT met de vertekenende, maar alleen van sqrt van ID (van de ref tr) en de wortel van de bèta.

Voor de huidige referentie, geen gebruik maken van een dergelijke aanpak als de EQ-R is afhankelijk van de stroming.Maar hier hebt u slechts een kleine R dus alles kan worden gebruikt ...diffusie, salicided of poly unsilicided, metaal etc etc. ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back