PLL gebruik van FPGA

Bedoelt u uitvoeren met behulp van verilog PLL-code?Dun ik begrijp waarom u wilt implment PLL.In Virtex 5, kunt u eenvoudig instantiëren de PLL en gebruiken.Het
is gemakkelijk als je leest alle document.Houd in gedachten heeft analoge PLL circuit binnen.Dun Ik denk dat we kunnen ontwerpen in de FPGA.We moeten het de coregen.

Bedankt.

Hoi,
Veel van de FPGA gezinnen komen met met PLLs of DCM (digitale klok managers).Voorbeeld Stratix II, Vertix-II hebben.You need to write a wrapper rond deze te maken met uw cmatible PLL.Maar ze bieden beperkte functionaliteit als compaired met analoge PLLs in ASIC.DCMs
doesnt geven opties om de multiplicatoreffecten & divider in RUN tijd.You need to fix ze tijdens de synthese.

I dont denk dat als u een analoge PLL module, die u in staat zullen zijn om in FPGA zoals het is.
Hoop dat dit zal je helpen.

Best geluk,
Ram

Ik vind haar niet mogelijk om een PLL in FPGA (met enkele speciale eenheden zoals DCM).heb je tegenkomt die ckt (digitaal) met behulp van combinatievormen of sequentiële logica die meer frequentie-signaal dan de klok we voeden?in uw studie of werk?

zie SN74LS297 digitale PLL gegevensblad

FPGA-Based DPLL aanpakrichtlijnen brengt Wide-Lock Range
http://www.mountainengineering.com/CommsDesign/CommsDesign% 20 -% 20FPGA-Based% 20DPLL% 20Approach% 20Delivers% 20Wide-Lock% 20Range.htm

Welk apparaat gebruikt u?Why do u wilt uitvoeren PLL?Hm ...in Xilinx, u kunt met behulp van de kern gen te genereren dll / DCM.Hoop dat dit helpt.

u moet gebruiken coregen voor het gebruik van de PLL in een FPGA .... Ik denk niet dat u kunt schrijven elke verilog / VHDL-code voor het ...

Wat
is coregen?
Is het mogelijk om gebruik te maken
is het PLL geïmplementeerd in een FPGA gebaseerde modem?
of fpga?

Wat
is de frequentie van

FPGA?

Bedankt

Ik denk dat je kunt schrijven, maar je moet
1 - ontwerp parameters
2-analoog omzetten elk blok naar zijn digitale equivalent (PD = mult, LBF = IIR, VCO = NCO), enz.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back