Please Help!

T

tobb

Guest
Ik gebruikte het gebruik AT90S8535 met bascomAVR dan verander ik naar Atmega 16
Eerst probeer ik om hem te programmeren met behulp van STK200/300 Compatibele isp kabel.Het programma OK Maar chip ATMEGA16 werd werk veryslow.Dan lees ik het veiligheidsinformatieblad zeggen dat standaard clocksource is intern 1 MHz OSC.(Ik gebruikte Crystal 8 MHz), dus ik moet veranderd Zekering bits te maken weten wat klok bronvermelding.

Vervolgens veranderde ik fusebit gebruik van Bascom programma ..
Eerst zeggen: A987>> 0001: interne 1 MHz
dan ben ik veranderd in 1010:1010 die volgen gegevensblad voor externe kristal gebruikt ..en i zekering het .....
Na het gebeuren Programmeur kan niet detecteren chip niet meer en niet kan het programma .....

Dus ..Please help me wat ik verkeerd gedaan ..heb ik ga los mijn ATMEGA16 en als ik een nieuwe hoe kan ik het config ..Dank ....

Controleer de instelling van lock bits die afwijken van zekering bits.Als lock bits zijn ingesteld kun je niet herprogrammeren of lezen.De enige manier is dan doen "chip wissen en opnieuw programmeren van het apparaat.

Ik heb proberen chip wissen meerdere malen ..niet wat er gebeurde ..Ik denk dat ik config zekering beetje verkeerd ..en het moet doen iets met klok bron ..Dus ..op het moment dat ik wat meer Atmega MCU maar ik weet niet hoe het werkt met externe kristal ..Ik vrees dat ik zal verloren meer CPU als je zijn werk met het please help me ..hoe in te stellen zekering beetje ..of een programma om hem te programmeren ...Bedankt ..

Ik weet dat dit een oud bericht, maar als u dit nog niet gevonden de oplossing lees hier: http://www.elektroda.pl/eboard/sutra234217.html # 234217

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back