please help me voor de huidige te krijgen simulatie

H

hongmy

Guest
Hallo, Ik wil de frequncy figuur van de huidige winst van een circuit te simuleren met spectre.when het invoeren van een AC-stroom, ik denk dat ik de AC-stroom VS frequentie plot op een sonde of een poort van het apparaat, maar ik kan het niet. Pls help me. hoe een waarom? 3KS Met vriendelijke groet.

hi probeer dit: in spook ADE-> output-> opslaan alle ... , Nu in rij 2 U vindt 'power signalen te selecteren output (PWR)', selecteer 'alles' na dat, net simuleren als U meestal hopen dat dit kan U helpen

eerste, 3KS voor uw antwoord. Ik kan nog steeds krijgen geen plot. de attatchment foto is mijn test circuits met alleen RC. Ik had geselecteerd 'Bewaar alles, Lijn1 allemaal, lijn 2 all' en 'geselecteerd op schema voor een haven van een weerstand', ADE niet gaf me geen plot over de huidige, maar ik kan voltage figuur van een knoop te krijgen. De waarschuwing die ik had gekregen, is dat 'geen "IF" data voor knooppunt "/ R3/plus"'. Hoe kan ik doen? PS. mijn werkelijke schakeling bevatten MOS transistor. http://images.elektroda.net/6_1194831887.jpg

Hallo, Dames en heren: 3KS, ik heb mijn probleem opgelost met uw hulp. Ik vind als je wilt wisselstroom te krijgen op bepaalde knooppunt, kunt u gebruik maken sonde. U moet ADE zoals hieronder genoemde methode befor simulatie. Uitgangen-Save all: lijn 1: Selecteer signalen naar output (sparen) alle lijn 2: Selecteer de macht signaal naar uitgang (PWR) alle regel 4: Selecteer het apparaat stromen (stromen) alle lijn 6: Selecteer AC terminal stromen (useprobes) ja, dan kunnen we wisselstroom plot van een poort van elk apparaat. Wie kan uitleggen middel van bovenstaande? pls help me. Nu, ik heb een ander probleem: als ik de AC-stroom krijgen van een eenvoudig de huidige spiegel simuleren, Hoe krijg ik de winst? waar is de kleine signaal signaal? Ik denk dat, als we willen winnen AC te krijgen, we moeten simuleren of berekenen met kleine signaal circuit, dat is moeilijk voor grootschalige circuit. Dus, hoe directlly simulatie van de ac te krijgen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back