Please help me over de simulatie van microstrip apparaten ...

R

razavipour

Guest
Hi every body. Ik wil een microstrip diëlektrische resonator filter te simuleren. Die simulator is de beste voor die structuur? HFSS of CST of ADS? Het lijkt erop dat CST MWS niet is een goede simulator voor dit soort simulatie. Ik vergeleek CST resultaten met experimentals, zijn ze niet aangepast (voor de genoemde structuur). Dosis van elk lichaam heeft elke suggestie over mijn probleem? Een ander probleem is dat ik niet weet hoe microstrip poorten te definiëren in de CST en HFSS. Ik bedoel wat is de optimale grootte van een microstrip haven in CST en HFSS? Het probleem is dat wanneer de poort grootte groot wordt, hogere orde modi de haven in te voeren, en wanneer de poort grootte klein wordt, de nauwkeurigheid van de simulatie vermindert. Wat moet ik doen om de optimale grootte van de haven schatten? Dank u zeer voor uw assists.

Hallo Razavipour, ADS momentum is het beste voor filter design. Maar ik zal raden u aan een ander. Gebruik Sonnet 11. De student-versie is beschikbaar en kun je werken tot 2 lagen. Ik hoorde dat sommige mensen hebben filters voor de ruimtevaart applicatie gebruik van deze software gemaakt en het werkte heel mooi. Probeer beide als je kunt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back