please, antwoord snel kan met hoge snelheid op-amp ontwerp ik op OrCAD

A

abd_allah

Guest
kan ik vormgeving met hoge snelheid op-amp op OrCAD zo ja plz, illustreren hoe cmos modellen van OrCAD krijgen en hoe het ontwerp zo niet welke tool ik kan gebruiken

Hoi

Ik denk dat er niet een ernstig probleem.

Controleer de bibliotheek en u CMOS vindt er

Beste vriend,

OrCAD is geen goede simulator ESP in hoge frequenties, ik raden u aan gebruik Hspice of cadense plaats en je weet in OrCAD de beperking van het gebruik van ongeveer 100 Ik denk dat transistors zouden beperken u tot ingewikkelde ontwerpen ontwerp, maar toch je de bibliotheek parameters moeten mededeling zodat als allthe condensatoren zijn gemodelleerd of niet.Succes

Ik neem aan dat u zich bewust van het feit dat je de taak van DESIGN voeren.
Elk programma zoals OrCAD, HSPICE, cadans, PSpice, ...alleen uitvoeren van een analyse van uw ontwerp.

Beste vriend
Alle simulatoren zijn uitsluitend gebaseerd op een opdrachtgever.Zij zetten alle apparaten in hun equivalent circuit.Dus we kunnen zeggen dat de totale schakeling is omgezet in de specerij code van hun gelijkwaardigheid parameters.De simulatoren zoals Tanner, Cadence & Mentor Graphics werken allemaal op dezelfde manier.Dus als we willen een circuit in OrCAD simuleren, zou het beter zijn als we gebruik maken van de equivalente model van MOS (deze vindt u in het boek BSIM 3 modellering door William Liu).In dit boek dat hij heeft gegeven zeer precieze ckt voor BSIM 3 V 3.1 modellen.

Dus door picking juiste model (lage of hoge frequentie), kunnen we ook simuleren op OrCAD

Zoals LVW meneer heeft gezegd ontwerp moet worden gedaan op het eerste correct.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back