Plattegrond vraag

S

siva_7517

Guest
Hoi,

Heeft iemand weet tutorial voor IO pad voor floorplanning op het internet?
Thanx

Groeten Siva

Het wud beter zijn als u verwijzen naar de handleidingen van de PC tool magma of Soc ontmoeting ...

IO plattegrond is een nieuwe technologie voor het EDA-leveranciers.Synopsys heeft annouced JupitorIO voor IO regeling.

Als uw ontwerp is de timing niet meer kritisch op IO, plaatst u uw ervaring als IO.Plaats de specifieke cel IO in de buurt van de verhouding logica.

Als u een hoge frequentie IO pad, zoals de DDR of SDR data signalen, die u kunt gebruiken IO plaats gereedschap.Maar persoonlijk zou ik plaats perfer manaul, kan zij meer dan acurrucy EDA tools.

hi,
Ik denk dat jupiter handleiding of ontmoeting handleiding goed is degenen

Hoi,

Kan iemand geven enkele voorbeelden over hoe schrijf locatie io pad.In de behoefte aan een io. Bestand importeren om te ontmoeten.Simpel voorbeeld zal me helpen om te begrijpen handleiding de ontmoeting beter.
Thanx.

Siva

Hi siva_7517

U kunt een dump io bestand van ontmoeting.
Wanneer de invoer van uw model voor het eerst, doet u niet tot het dossier geven io.En dan stuiten automatisch regeling IO cel rond kern.U kunt gebruik maken van File -> Save -> IO ...bestand op te slaan op een IO.Het heeft twee type, de locatie of volgorde.U kunt de IO-bestand naar uw wens.

Succes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back