plaats deel aan de expeditie

M

moustafaali

Guest
hoi
wanneer ik deel aan de expeditie aan boord zijn er een mogelijkheid om een optie te maken van vaste of vergrendeld wat is het verschil tussen deze selecteren
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Het betekent dat je niet kunt verplaatsen nadat deze is vastgesteld of vergrendeld.

Als in Place-modus kunt u een selectie plaats doos op tal van onderdelen.Alleen niet vastgelegde en ontgrendeld delen zal bewegen, de vaste of vergrendeld onderdelen niet zal bewegen.

U kunt ook het uiterlijk textuur voor vergrendeld en vaste delen, zodat u kunt zien door te kijken als ze inderdaad worden vastgesteld of vergrendeld.

Ja ik weet het maar ik vraag over wat de DIFFEREBNT TUSSEN HEN
LOCKED EN VASTE
THANKS
Moustafa

Kortom, vaste en vergrendeld zijn hetzelfde.U kunt niet bewegen de cel zodra deze is geplaatst.

Het enige verschil is, als u een deel vast te stellen, dan losmaken om het te verplaatsen, zal het bewegen.
Als het deel was vergrendeld, unfixing het zal geen effect hebben en je kunt niet verplaatsen.Dus, laten we zeggen je hebt 5 onderdelen die nodig kritische locatie op een bord.Van de 5, moet 3 delen altijd op een specifieke locatie, kan de andere 2 delen bewegen.

Je zou dus vast 2 delen, en sluis 3 delen.Nu doet een blok selectie op de 5 delen en unfixing, zullen slechts 2 van de onderdelen te verplaatsen.De vergrendeld onderdelen niet.

Ja, sluis is een super-fix die je normaal zou gebruiken voor cellen / onderdelen die
zet nooit weer.Een goed voorbeeld is voor de cellen waarin de positie wordt ingesteld
door mechanische beperkingen.Bv de connectoren, schroeven, leds ...

U sluit de bovenstaande onderdelen / cellen eerste finish dan de plaatsing van de resterende onderdelen spelen met (on) vast
tot (on) tijdelijk een aantal van deze onderdelen te bevriezen tijdens het zoeken naar definitieve plaatsing.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back