Pipeline ADC ontwerp

G

glans

Guest
Hoi

Ik ben het ontwerpen van 8-bits ADC pijpleiding en het gebruik gevouwen cascode ontwerp voor versterker.Kan iemand mij vertellen juiste methode om de omvang van de versterker of een website die deze methode vertelt.Ik sized een of andere manier mijn versterker, maar winnen was erg minder.Ook kan iemand mij vertellen hoe ik kan verhoging van de winst van de OTA?

Bedankt voor de hulp!

Sheen

Je moet ervoor zorgen dat uw winst fout in de opamp is minder dan 1 / 2 LSB of een maximum van 1 LSB.Vandaar dat voor een 8 bit apparaat dient u atleast een winst van 60 dB voor uw versterker.Nou, de dimensionering van de transistoren is te vinden in een elementair boek.Probeer Allen Holberg voor.Het zal u helpen

eerst proberen om de Gain, UGB, SR kinda specs krijgen van elementaire topologie ur ..
bijvoorbeeld als ur gebruik 1-true-bit/stage..ur winnen fout en afwikkeling fout SHD ongeveer 1/4de van 1 / 2 ^ 7 ..
ur fout winst zal genereren Gain spec van de opamp terwijl ur afwikkeling fout spec ur zal genereren UGB sp ..
nu op te lossen ur last pet .. nu u kunt invoeren transistor Gm krijgen door CL * UGB .. nu als ur vdsat is 100mV .. u kunt benaderen ur Huidig door 0,5 (vdsat * GM) ..
isnt het heel eenvoudig: spoko:

Dat is goed.Ik vergat te vermelden over de afwikkeling van spec

welk type winst stadium pak voor pijplijn?sommige leerboek gebruik cap array geworden D / A-podium

Nou, Cap array worden gebruikt voor Piple D? Een deel.Eigenlijk kun je alle dingen die met een enkele S / H circuit als je een 1 of 1,5 stap resolutie te doen in elk stadium

Voor 8bit ADC Pipeline
misschien is het monster Freq> 140MHz
En je moet gebruik maken van de eenvoudige twee fasen opamp en winst> 70dB

Ik weet niet zeker of u de 2 fase versterker te gebruiken voor een klokfrequentie van 140 MHz.Het is veel te hoog.U hebt een versterker die een GBW van ongeveer 400 MHz voor een snelle afwikkeling van heeft.Voor 8 bit-toepassingen kunt u werken met een versterker van de winst van ongeveer 60 dB.Dus ga voor differentiële telescopische cascode

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back