Pipeline ADC dynamische vergelijkingslocatie klinkinrichting signaal

I

iamxo

Guest
Laat ik zeggen dat de Sha en eerste MDAC, aan het begin, ik stel de vergelijkingslocatie klinkinrichting signaal op bijna het einde van de bedrijfsduur van Sha (Zeg, 10ns klok cyclus, over 5ns voor het bezit, maar niet-overlapping klok eigenlijk), dus mijn klinkinrichting signaal aanleiding tot VDD op 4NS vóór het einde van het ruim de tijd (dat wil zeggen, 1ns breedte voor klinkinrichting signaal).

Echter, in de simulatie, ik vind dat wanneer de vergrendeling signaal gaat hoog, de vergelijkingslocatie kick-back lawaai afbreekt mijn Sha settling time, dat is in mijn 5ns houden, de Sha niet kan regelen naar de gewenste waarde.

Dus, mijn vraag is: "Kan ik de vergrendeling signaal komt eerder? Zoals op het midden van de Sha houden tijdstip waarop de Sha bijna regelen naar de gewenste waarde, maar niet zo nauwkeurig.

(Mei jullie hebben mij) Hartelijk dank ..

Of, laten we zeggen wanneer de vergrendeling signaal moet gaan hoog in het bezit zijn tijd?

Ja, u kunt klinkinrichting de vergelijkingslocatie eerder.Uw uitgang van uw Sha op het moment niet zo accuraat, maar aangezien u waarschijnlijk met behulp van redundantie, kunt tolereren enkele fout in uw flash ADC.

OF

kunt u een apart traject voor de uw flash ADC.Monster van het signaal op de SHA en voor uw flash ADC op hetzelfde moment in aparte circuits.En dan kun je de vergrendeling daarna aan het begin van de periode houden.Dit elimineert de kick back probleem, omdat zij actief zijn in geïsoleerde circuits.Maar de timing verschil zal invoeren een fout, maar moet wel goed als je actief <~ 200ms / s.

Of u kunt een lagere powered replica SHA.gewoon 2 Shas parallel lopen.1 voor de belangrijkste signaalweg, 1 voor dynamische vergelijkingslocatie vergrendeling.Nu de kick terug wont van invloed zijn op de belangrijkste signaalweg.Voor de SHA-stations die de dynamische klinkinrichting kunnen worden veel kleiner en gebruikt minder vermogen.Toegevoegd na 3 minuten:"wanneer de vergrendeling signaal moet gaan hoog in het bezit zijn tijd?

"
U moet bepalen hoe nauwkeurig je wilt dat de Sha-uitgang te regelen.En berekent deze keer gebaseerd op de afwikkeling van uw SHA.U kunt tolereren enkele fout indien gebruik redundantie (zoals de 1.5b/stage algoritme).

Dank je wel, jongen.
Nu, ik gebruik gewoon vroeg klinkinrichting signaal naar mijn sub-ADC, en de fout veroorzaakt door kick-back ruis heeft vrijwel geen effect op mijn Sha.

Echter, zijn deze methodes vaak voor bij commerciële pijpleiding ADC ontwerp?Zoals vroegtijdige klinkinrichting signaal, parallel pad?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back