I
iamxo
Guest
Laat ik zeggen dat de Sha en eerste MDAC, aan het begin, ik stel de vergelijkingslocatie klinkinrichting signaal op bijna het einde van de bedrijfsduur van Sha (Zeg, 10ns klok cyclus, over 5ns voor het bezit, maar niet-overlapping klok eigenlijk), dus mijn klinkinrichting signaal aanleiding tot VDD op 4NS vóór het einde van het ruim de tijd (dat wil zeggen, 1ns breedte voor klinkinrichting signaal).
Echter, in de simulatie, ik vind dat wanneer de vergrendeling signaal gaat hoog, de vergelijkingslocatie kick-back lawaai afbreekt mijn Sha settling time, dat is in mijn 5ns houden, de Sha niet kan regelen naar de gewenste waarde.
Dus, mijn vraag is: "Kan ik de vergrendeling signaal komt eerder? Zoals op het midden van de Sha houden tijdstip waarop de Sha bijna regelen naar de gewenste waarde, maar niet zo nauwkeurig.
(Mei jullie hebben mij) Hartelijk dank ..
Echter, in de simulatie, ik vind dat wanneer de vergrendeling signaal gaat hoog, de vergelijkingslocatie kick-back lawaai afbreekt mijn Sha settling time, dat is in mijn 5ns houden, de Sha niet kan regelen naar de gewenste waarde.
Dus, mijn vraag is: "Kan ik de vergrendeling signaal komt eerder? Zoals op het midden van de Sha houden tijdstip waarop de Sha bijna regelen naar de gewenste waarde, maar niet zo nauwkeurig.
(Mei jullie hebben mij) Hartelijk dank ..