PIN MODI

D

danielpapka

Guest
Hallo kan iemand me helpen met takken van opreation van een PIN-diode?Im geplakt op mijn project en ik reaaly need this thanxs ..

Cyberprzestepcy atakują routery domowe, aby dostać się do kont bankowych Polaków - ostrzega zespół CERT Polska. W ten sposób przestępcy dążą do wyłudzenia danych logowania klientów banków i jednorazowych kodów autoryzacyjnych, a w rezultacie do kradzieży pieniędzy z kont.

Read more...

RF Modes

Volledig op, de huidige stroomt (> 10 mA), dioes ziet eruit als een kleine weerstand (1-3 ohm)

Volledig off, is een omgekeerde bias spanning van meer dan 5 volt toegepast op de diode.Bijna geen dc stroom.Diode ziet eruit als een kleine capaciteit (1 tot 0,1 pF) met een grote weerstand RF (3 K of zo) parallel

Tussen, diode heeft een forwavd vloeiende stroom, maar het is te klein om helemaal uit te zetten op de diode, misschien in de 100 uA tot 1 mA bereik.Diode ziet eruit als een weerstand (10 tot 100 ohm) met een grote capaciteit (misschien 10 tot 100 keer de omgekeerde bias capaciteit).U zou gebruik maken van de diode in deze modus als u probeert om een variabele RF verzwakker te maken.

DC Modes
Wanneer je probeert om de diode van off naar on zetten, moet u elektronen injecteren in de regio ik zo snel mogelijk.Je moet soms een kortstondige piek van spanning over de diode plaats om die heffing injecteren sneller.

Bij het draaien van de diode van op uit, moet u alle uitputten de beschuldiging dat is opgeslagen in ik de diode's regio.Het is als het ontladen van een 0.1 uF capacitory snel (een verrassing, want we hebben het over een diode die zouden kunnen uitzien als een RF-capaciteit van <1pF).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back