pijpleiding adc via GEOMETRISCHE PROGRAMMERING

A

anhtuan

Guest
iedereen weet over design pijpleiding adc via GEOMETRISCHE PROGRAMMERING (ik gebruik GP in Matlab), dus ik moet topologie van pijpleiding adc te bepalen equation.anybody hebben detail papieren over?

kan de volgende referenves kan u helpen ....

1.Voor details en vergelijkingen ....

Ontwerp van pijpleiding analoog-naar-digitaal-omzetters via geometrisch programmeren
del Mar Hershenson, M.;
Computer Aided Design, 2002.ICCAD 2002.IEEE / ACM Internationale Conferentie over
10-14 november 2002 Page (s): 317 tot 324
Digital Object Identifier 10.1109/ICCAD.2002.1167553

Samenvatting: In deze paper presenteren we een methode voor het ontwerpen van analoog-naar-digitaal-omzetters (ADC).Deze methode berekent de grootte van de verschillende componenten (transistoren, condensatoren, etc.) in een vooraf bepaalde ADC-topologie zodat de specificaties van het ontwerp zijn voldaan .....

2.Digitale technieken voor de verbetering van de nauwkeurigheid van de gegevens converters
Un-Ku Moon; Temes, GC; Steensgaard, J.;
Communications Magazine, IEEE
Volume 37, Issue 10, oktober 1999 Page (s): 136 tot 143
Digital Object Identifier 10.1109/35.795604

Samenvatting: Dit artikel bevat een tutorial overzicht van enkele eerder ontwikkelde methoden voor het verbeteren van de nauwkeurigheid en de lineariteit van de gegevens converters (analoog-naar-digitaal en digitaal-naar-analoog) door de invoering van ondersteunende digitale circuits die kalibreert, ca. ... .

U vindt deze artikelen in dit board (kan IEEE papieren enz. forum )..... zo niet .... en wanneer u deze nodig hebben ... kan schrijven ....

gd luck ...
sankudey

ik kan ze niet vinden! kunt u mij de bron of stuur ze naar mij?thanks very much!

Hoi,
Ik heb geupload ze in dit board .... U kunt ze vinden in de volgende links .....

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=591513 # 591513

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=591511 # 591511HOPE Dit zou bijdragen U. ...

gd geluk ....

sankudey

Hoi,
Iguess dit ook zal helpen u. ...http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/1023

gd luck ...
sankudey

wat is de geometrische programmering ..?

Hoe betrekking op pipelining ADC ...?

Ik heb nooit geweten over de specifieke algoritme, maar had geen probleem om pipelining ADCs ontwerp.^

Kunt u mij misschien vertellen de betekenis van geometrische programmeren in analoog ontwerp?

Hi ee484,
Geometrische programmering is een soort van wiskundige benadering behandeld algoritmen te doen / te simuleren iets.Ik kan zeggen een soort van numerieke analyse, maar niet precies hetzelfde.De relatie van het zelfde met analoog ontwerp is niet mooi voor mij duidelijk ook.Maar de relevantie is als dit, in digitale systemen als schrijven van een C-code of VHDL / Verilog-code slechts vermelding van het algoritme, de rest wordt gedaan door de tool.Dit is alleen mogelijk als de rest kan worden delat met wiskunde.Voor analoge ontwerp kan dit vreemd lijken, maar dingen komen zoals verilog-A enz. waar gedragsmatige simulatie wordt gedaan.Nu, deze zal dichter bij uw eigen ontwerp (door een persoon) als de modelleringen en overwegingen correct worden uitgevoerd.

Hoezeer ik weet is dat door geometrische programmering / verilog-A kunt u Travell van boven hiërarchie (systeem-niveau) tot niveau blok met elke spec in de details die het gemakkelijker maakt om de ontwerper.Het heeft een meer beutiful punt.Het systeem niveau simulatie tijd is echt hoog.Dus door deze u bespaart een hoop.De rest kan worden gevonden, eventueel, in de bovengenoemde documenten en van degenen die rechtstreeks gewerkt in deze.

sankudey

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back