PICBASIC snaar

G

gzorzi

Guest
Als ik wil een variabele set met deze string "picbasicpro2.34 setup" kan ik doen? Bedankt

PICBASIC geen string handling mogelijkheden bieden, kunnen strings alleen gebruikt worden met een aantal opdrachten. Maar je kunt: - maak variabele arrays - gebruik van de richtlijn # DEFINE (inline asm)

Als ik een var byte [20] Kan ik een string in een variabele op een stap? voorbeeld een = "derftgyhuju"? Ik denk dat geen enkele Kan ik dit doen? Ik weet niet # DEFINE richtlijn kan je schrijft me voorbeeld? Bedankt

Hallo Gzorzi, neem dan een kijkje op: [url = http://www.elektroda.pl/eboard/searchtopic59847-picbasic.html] PICBASIC vraag [/url] Ik heb een antwoord voor u, kunt u proberen en laat me weten of het werkt? Tornado

hi uw voorbeeld een var byte [20] een = "derftgyhuju" is niet toegestaan met PBP: cry: andere compilers, zoals MBasic pro dit mogelijk maken:? U kunt gebruik maken van de # define richtlijn alleen in inline asm, het is een iets ingewikkelder, maar als je gebruik maakt string array in het ingebouwde functies die strings, zoals kanarie kun je de PBP 'STR' modifier te gebruiken te krijgen

Ik weet niet MBasic maar MBasic gebruik ICD hoe microcode studio plus?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back