PIC16F877A Programmeur?

• Thread starter XtremeTuningSolutions
  • Start date
X

XtremeTuningSolutions

Guest
Hallo ik ben op zoek naar een programmeur om een programma PIC16F877A? (TQFP)
Ook zou er een vaste procedure voor het programmeren van de chip?
Gelieve ik nodig de goedkoopst mogelijke programmeur om de baan.Zijn waarschijnlijk de enige chip i will programma Thank You

XtremeTuningSolutions schreef:

Hallo ik ben op zoek naar een programmeur om een programma PIC16F877A? (TQFP)

Ook zou er een vaste procedure voor het programmeren van de chip?

Gelieve ik nodig de goedkoopst mogelijke programmeur om de baan.
Zijn waarschijnlijk de enige chip i will programma Thank You

Hallo,
Dank u voor de Quick Response echt.

Nou ik echt wilt uitknippen besteding van het geld om het programma iedere keer.

Is de "JDM programmeur" OF "PIC Cruizer" ondersteuning van de TQFP pakket?Zo ja, welke adapter u aan?

Ik heb zowel de Hex en Binair bestand.Maakt het uit welke ik gebruik?

Ook is er een manier om Reverse Engineer de 2 bestandstypen om de originele code?
Bedankt

Ja, de Cruizer ondersteunt PIC micros met 5V.Maar voor zei pakket, moet je gaan voor de juiste adapter voor het omzetten van hetzelfde uit DIP40 ZIF socket die wordt geleverd bij de programmeur.Ook kunt u gebruik maken van de Cruizer te programmeren de PIC aan boord als hetzelfde ondersteunt ICSP.Zo mag u alleen gebruiken 5 pinnen te programmeren van de chip op de doelcomputer boord.De 5-pens ICSP kabel is voorzien van de programmeur.
Ik denk dat alleen de hexadecimale en binaire bestand in de hand, is het niet mogelijk om de volledige code.Succes.

Hallo,
Weet u een adapter van de juiste maat of merk dat is misschien goed voor de TQFP pakket?

Dus je vertelt me dat ik kan programmeren van de chip direct op het bord met de ICSP kabel?Hoeveel zou alles zijn?Ik zie het in roepies iets van 31 roepie plus verzendkosten?