PIC16F877A Programmeur?

• Thread starter XtremeTuningSolutions
  • Start date
X

XtremeTuningSolutions

Guest
Hallo ik ben op zoek naar een programmeur om een programma PIC16F877A? (TQFP)
Ook zou er een vaste procedure voor het programmeren van de chip?
Gelieve ik nodig de goedkoopst mogelijke programmeur om de baan.Zijn waarschijnlijk de enige chip i will programma Thank You

XtremeTuningSolutions schreef:

Hallo ik ben op zoek naar een programmeur om een programma PIC16F877A? (TQFP)

Ook zou er een vaste procedure voor het programmeren van de chip?

Gelieve ik nodig de goedkoopst mogelijke programmeur om de baan.
Zijn waarschijnlijk de enige chip i will programma Thank You

Hallo,
Dank u voor de Quick Response echt.

Nou ik echt wilt uitknippen besteding van het geld om het programma iedere keer.

Is de "JDM programmeur" OF "PIC Cruizer" ondersteuning van de TQFP pakket?Zo ja, welke adapter u aan?

Ik heb zowel de Hex en Binair bestand.Maakt het uit welke ik gebruik?

Ook is er een manier om Reverse Engineer de 2 bestandstypen om de originele code?
Bedankt

Ja, de Cruizer ondersteunt PIC micros met 5V.Maar voor zei pakket, moet je gaan voor de juiste adapter voor het omzetten van hetzelfde uit DIP40 ZIF socket die wordt geleverd bij de programmeur.Ook kunt u gebruik maken van de Cruizer te programmeren de PIC aan boord als hetzelfde ondersteunt ICSP.Zo mag u alleen gebruiken 5 pinnen te programmeren van de chip op de doelcomputer boord.De 5-pens ICSP kabel is voorzien van de programmeur.
Ik denk dat alleen de hexadecimale en binaire bestand in de hand, is het niet mogelijk om de volledige code.Succes.

Hallo,
Weet u een adapter van de juiste maat of merk dat is misschien goed voor de TQFP pakket?

Dus je vertelt me dat ik kan programmeren van de chip direct op het bord met de ICSP kabel?Hoeveel zou alles zijn?Ik zie het in roepies iets van 31 roepie plus verzendkosten?

Is er eigenlijk als je kunt trekken en het imago dat geeft me die pinnen voor het aansluiten van de kabel aan op de PIC16F877A I / PT (TQFP)

Bedankt

Sorry vriend.Vrijwel i dont er enig idee van dat pakket en zijn adapters zoals ik ben er persoonlijk gebruik van deze programmeur sinds 6 maanden plus zonder problemen en ik vaak werk met DIP-pakketten.
Ja met de ICSP-kabel kunt u programma de chip aan boord.U kunt een bezoek brengen aan hun site op het adres gegeven in mijn eerste post waar vindt u een lijst van ondersteunde chips en een lay-out met de ICSP verbindingen.
De programmeur komt met het verminken boord, het gratis programmering boord met ZIF socket,, ICSP-kabel, USB kabel en een CD met alle relevante gegevens van de programmeur en de programmering software.Het totale pakket kost 1500 / - roepies inclusief verzendkosten overal in India.Succes

XtremeTuningSolutions schreef:

Hallo,

Weet u een adapter van de juiste maat of merk dat is misschien goed voor de TQFP pakket?Dus je vertelt me dat ik kan programmeren van de chip direct op het bord met de ICSP kabel?
Hoeveel zou alles zijn?
Ik zie het in roepies iets van 31 roepie plus verzendkosten?Is er eigenlijk als je kunt trekken en het imago dat geeft me die pinnen voor het aansluiten van de kabel aan op de PIC16F877A I / PT (TQFP)Bedankt

Hallo,
Hoeveel is de programmeur met de kosten die naar de Verenigde Staten, Florida, 33313?

Ook de software die meegeleverd wordt met de Pic Cruizer zou mij toe Laad het. Hex bestand en programma van de chip met spanning geen problemen?

Hoe zit het met de programmeurs die Microchip verkoopt?Zijn ze goed?

Ik dank u allen voor de informatie die ik zeer op prijs stellen.Zelfs de tijd voor de layout van de afbeelding (MVS Sarma)

Details zijn te vinden in je PM.Ga door.
Regards .. Pranam77

Bijgevoegd is een CHM-bestand (Windows Help bestand) dat informatie bevat om je eigen JDM programmer voor <$ 1.

Hoop dat dit helpt.

Sante

Ravi
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

voor een aantal voorbeeld-project van pic en programmeur kunt u deze pagina
http://picinf.blogspot.com/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back