pic16f877a met behulp van IC-prog1.05c

R

ryzen

Guest
het gebruik van deze IC prog kan ik niet mijn programma pic16f877a.I heeft het instellen van alle JDM mijn wens is be.the fout optreedt, zoals "VERIFY 0000H FAILED Op het adres?
Ik heb hulp nodig met dit probleem.

BESCHOUWT

RYZEN

ryzen schreef:

het gebruik van deze IC prog kan ik niet mijn programma pic16f877a.I heeft het instellen van alle JDM mijn wens is be.the fout optreedt, zoals "VERIFY Op het adres 0000H is mislukt?

Ik heb hulp nodig met dit probleem.BESCHOUWTRYZEN

Hallo

Ik raad je aan draad te lezen de laatste berichten in deze ...

www.edaboard.com/ftopic127935.html

Als u besluit om goto WinPIC800 download:

http://perso.wanadoo.es/siscobf/winpic800.htm

Succes

Yep, ik kan over een soortgelijk probleem ... hier is de oplossing voor het programmeren van ....... een nieuwe code zorg ervoor dat je programma's gewist van de voorafgaande schriftelijke.Anders krijg je deze fout elke keer.

Hoop dat dit helpt

Hoi,
Als je CP op in je programma, dit normaal is massage.Ter voorkoming van dit probleem contact op met CP OFF optie wanneer u het programma je foto's,
Met vriendelijke groet

Of simpelweg uw hardware kan zijn fout.Deze fout kan worden gemeld als je programmeur bent, of zijn verbinding met de PC hebben enkele schuld.

Hello iedereen

Ik heb hetzelfde probleem tijdens het programmeren De PIC16F628

Echt I Need Bad Help Over Dit ding

dezelfde fout, fout op Verifing 0000H

Kan een eventuele vertel me de oplossing!?!

Plz.

Hallo

Hoeveel geld moet ik doneren jullie?

Ga naar deze draad, lees alle berichten, en lees de datasheets goed voordat je een bericht, en je krijgt alle problemen opgelost.

ftopic127935.html

alle oplossingen hierboven gegeven zijn uit verschillende invalshoek.het kan alleen werken voor een aantal nog niet alles.Het zou goed zijn als iemand kon vaststelling van de lijst met mogelijkheden of richtlijnen te verwijzen naar als de programmeur gebeurt de ontmoeting met de meest gevreesde boodschap van IC-Prog.verifiëren mislukt adres 000h

Voor mij Ik denk, dat zijn de enkele mogelijkheid dat de oorzaak ur programmeur is mislukt.Het is nog niet compleet .....

1.U heeft via uw Microchip PIC is defect.Probeer het krijgen van een nieuwe.
2.Your computer uitgangsspanning is onvoldoende.
3.settings in uw IC-Prog is niet correct.(Het zou vriendelijk zijn de instellingen van iemand dat hij of zij kon vaststelling van de lijst)
4 .......
5 .......

Ofwel u geen setup-bestand van de instelling WinXP.
Of je moet naar programmeur verhoging van de I / O-vertraging van de
Of moeten IC wissen
Of IC werd niet programmeerbaar meer (mei moeten testen met een nieuwe)

Bedankt

hi.Ik weet dat dit een oude thread maar ik heb het zelfde probleem.maar de mijne is een beetje anders.Ik probeerde ook de winpic800, zegt de fout, geschreven 2804, lees 2800 op de code.wat betekent het?Het programma loopt goed in 16f84a maar kan programma niet in 16f877a.zowel ICprog winpic800 en kan niet het programma van de pic16f877a.Toegevoegd na 16 minuten:vergeten toe te voegen, ben ik met behulp van JDM programmer.tnx op voorhand.Toegevoegd na 53 minuten:vergeten toe te voegen, ben ik met behulp van JDM programmer.tnx op voorhand.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back