PIC16F876A Beginner, help

S

Sugiman

Guest
Ik moet het opzetten van een uitgang via een open collector vervolgens door middel van een relais en uit via JST connector.Ik heb verteld dat ik nodig heb 4 pins op de JST-connector, een voor 24V, een voor de grond, 1 voor data en (?)

Dit bord zal worden ontvangen een IR-signaal vervolgens opsturen naar de output naar een ander apparaat.Eigenlijk Ik heb hulp nodig bij het opstellen van het schema.

Enige en alle hulp zal zeer gewaardeerd worden.Als er meer info die u nodig hebt laat het me weten

Bedankt!

Volgens uw bericht dat u wilt uitvoeren gegevens van een pin PIC's om een transistor (OC) rijdt een relais, ..dus wat dit relais veronderstellen te doen: open / dicht contact met of van wat?
Een tekening is meer waard dan 1 miljoen woorden: zou u tekent en plaats een blokschema alstublieft?

Ik heb proberen te transistor (BC547) te gebruiken om een relais te rijden, maar mislukken.i maatregel uitgangsspanning van pic niet meer bereikt 5V.dus mijn oplossing was gebruikte ik een transistor array ULN2003 werken.Ik gebruikte pic16f877a

Bedankt voor het antwoord, maar ik heb een beetje hulp.

Ik moest weten hoe je een transistor te sluiten op een JST-connector met behulp van een open collector, en hoe het te doen op een schematische.

Ik zal weer posten als ik meer moeite =)

hai
in plaats van BC547 u kunt gebruiken SL100 transistor te rijden het relais

hoi,

Het spijt me ik kan u niet helpen, ik weet niet wat er JST-connector.Als je mij kan uitleggen Ik zal gelukkig zijn om u te helpen.

meestal rijd ik een relais aansluiten van de uitgang van de puc pins naar een 2,2 kOhm weerstand, en de andere pin van weerstand aan NPN Base.emitter trasistor's verbonden met GND en relais aangesloten tussen spanning bron en colector.when pin transistor gaat naar 5v relais schakelen.Ik stel voor dat je een diode in verband met de kathode op positieve voedingsspanning en de anode op de collector transistor te gebruiken.

Kunt u mij vertellen hoe je programma PIC16f876A?Heeft u het programma aan boord (ICSP)?Ik had veel problemen en ik heb niet managen.

Nu kan ik alleen op het programma PIC16F876.whit mijn programmeur: JDM

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back