PIC Reset: Stand van de I / O-poort

R

rahul_sanghavi

Guest
Hoi

Tijdens resettijd wat de waarde van I / O-poort op PIC Micorcontroller.

Is het in staat Hoog of laag staat of Nondeterminstic staat.

Groeten
Rahul

Volgens diverse informatiebladen in de meeste gevallen de waarde onbekend is (na POR) en voordat de configuratie ..

Ik denk dat pinout zijn input in lage status
Laatst bewerkt door Cortex op 05 april 2005 12:38; bewerkten in totaal 1 keer

Bijvoorbeeld de 16F628 alle ingangen na POR zijn in hoge inpedance ingang staat. (Conform de data sheet)

De meeste van de PIC's weet ik kom uit een reset met alle poorten geprogrammeerd als input.

Maar ik zou niet vertrouwen op dat het goed is de programmering praktijk om het instellen van de gegevens richting en de staat van alle havens en randapparatuur eerste na elke reset ...

met vriendelijke groet

hoi
de perfecte sulotion is het lezen van de data sheet
die behoren tot uw foto's
er is een tabel in het tonen het resultaat na
power on reset
en alle andere reset
Ik hoop dat helpen
wanneer u wilt meer informatie post uw probleem in de details
oke

Hoi

Ik vond probleem bij het PIC Reset ik niet kan weten is't in alle tijd logica hoog of laag.

Ook ik weet dat de status van de I / O-pin na PIC Reset maar wat is de status van de I / O-pin tijdens reset?

Is het VCC of VSS of Undeterminstic staat?

Groeten
Rahul

rahul_sanghavi wrote:

HoiOok ik weet dat de status van de I / O-pin na PIC Reset maar wat is de status van de I / O-pin tijdens reset?Rahul

Hoi

Na Reset: PIC resetten door MCLR & I / O & SFR waarde noemen in Data Sheet.

Tijdens Reset: Middelen tijd tussen macht op & MCLR Reset

Groeten
Rahul

Hoi,

Zij moeten in staat gedurende inderminate reset ........ na reset alleen zij komen in determinate staat die logica laag, hoog of logica tristate afhankelijk van het apparaat ur gebruik zijn.

Ook voor de exacte details u altijd vertrouwen op datasheet.

Ook idee duidelijk te maken moet u ur probleem nader toe te lichten .... tenminste yu willen weten toestand van de haven in de loop resetten.

Hoi.Als u een reset schakelaar hebben (die kort de MCLR pin aan de grond als je druk), gewoon doen een experiment niemand anders.Ik denk iiO pin zijn in ingang staat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back